today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

„Telekom Srbija“ počeo realizaciju pobedničkih projekata konkursa „Uradi nešto!“

Početak realizacije pobedničkih projekata na konkursu „Uradi nešto!“, koji je organizovala kompanija „Telekom Srbija“, obeležen je u Kulturnom centru Grad. Devet pobednika konkursa predstavilo je svoje projekte, a osim autora, događaju su prisustvovali i partneri kompanije, kao i predstavnici nevladinih organizacija, saopštio je „Telekom“.
Autorima pobedničkih projekata uručene su pločice koje simbolizuju početak radova, dok je za muzičku podršku bio zadužen „Šalterski službenik“, mladi bend iz promotivnog video klipa konkursa koji kompanija na ovaj način nastoji da afirmiše.
– Danas smo u društvu ljudi koji su dokaz da među nama ima puno onih koji žele da se aktiviraju, urade nešto i doprinesu promeni na bolje. Njihov primer je dovoljan da ohrabri i motiviše sve one koji su makar jednom poželeli da na neki način pomognu zajednici u kojoj žive, da se odvaže i prijave na naš naredni konkurs. Verujem da je već ovim prvim konkursom učinjeno dosta na promociji građanskog aktivizma, a još vidljivije rezultate očekujemo do kraja godine realizacijom projekata – rekla je Milica Marković, direktor sektora za PR „Telekoma Srbija“. Nakon što su prijavili projekat na konkurs i obezbedili većinu glasova građana na portalu www.uradinesto.rs, pobednike sada očekuje najvažnija faza – faza realizacija projekata.
Konkurs „Uradi nešto!“ osmišljen je kako bi građanima omogućio da urade nešto u šta veruju, a što istovremeno doprinosi pozitivnoj promeni u sredini u kojoj žive. Kompanija „Telekom Srbija“ je osmislila konkurs kao mehanizam dugoročne podrške građanskom aktivizmu u Srbiji, kroz upotrebu novih medija i motivisanje građana da se izbore za svoje ideje. Od 105 ideja pristiglih na portal www.uradinesto.rs, javnim glasanjem odabrano je devet, čija realizacija, uz finansijsku podršku „Telekoma Srbija“, može značajno da doprinese unapređenju kvaliteta života u lokalnim zajednicama. Prijave su došle iz 45 gradova, a u izboru najboljih projekata sakupljeno je više od pola miliona glasova.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!