Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Talenata ima svuda oko nas, ali se njihova očekivanja prema poslodavcima menjaju!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Sanja Tomić, Employee Communication Manager, A1 Srbija.

Kako danas merimo uspeh internih komunikacija?
Rezultati internih komunikacija se mere već oprobanim metodama koje uključuju ankete, istraživanja zadovoljstva zaposlenih, fokus grupe, praćenje reakcija i interakcija na poslovnoj društvenoj mreži ili intranetu.

Pored ovih alata, ne treba zaboraviti i značaj utiska koji se dobija iz spontanih razgovora i saradnje sa kolegama prilikom rada na raznim projektima. Razmena informacija sa timovima iz različitih delova organizacije i upoznavanje načina na koji funkcionišu mogu da pokažu koliko su ljudi upućeni u aktuelna dešavanja i poslovne ciljeve kompanije i pomognu u oceni uspešnosti internih komunikacija.

Da li živimo u eri krize talenata? Zašto?
Verujem da talenata ima svuda oko nas, ali se njihova očekivanja prema poslodavcima menjaju, kao i potrebe po pitanju balansa privatnog i poslovnog života, to jest fleksibilnosti koju kompanija nudi.

Tržište rada poslednjih godina trpi izazovne promene usled digitalne transformacije, pojave novih zanimanja i potreba za specifičnim veštinama. Razvoj komunikacijskih tehnologija je doveo do promena načina rada i nekada nezamisliv rad van kancelarije, sada je svakodnevica. Nakon pandemije, zadržavanje i privlačenje talenata je u kompanijama postalo još izazovnije. Prioriteti ljudi su se promenili. Prethodni period je bio prilika da preispitamo svoje želje i očekivanja kada su u pitanju posao i život generalno, tako da danas ljudi teže pristaju na zahtevne uslove i prekomerne sate rada, čak i uz veću zaradu.

Kompanije koje su spremne da se prilagode novim potrebama zaposlenih i obezbede im veću fleksibilnost i bolje uslove rada imaće prednost u privlačenju i zadržavanju talenata. U tome im svakako mogu da pomognu i dobro osmišljena interna i eksterna komunikacija u službi employer brandinga.

Kako održati zajedništvo i timski duh u velikim kompanijama u kriznim vremenima?
Redovnim informisanjem, iskrenom dvosmernom komunikacijom i empatijom. Zaposlenima je potrebno da budu saslušani i da lideri njihove potrebe i zabrinutost razumeju i pruže im adekvatnu podršku. Takođe, poštovanje, zahvalnost i priznanje za napor, koji zaposleni ulažu kako bi obezbedili kontinuitet poslovanja u teškim vremenima, jačaju motivisanost i pojedinca i tima i pomažu da ljudi ostanu povezani i posvećeni.

U kriznim situacijama i uslovima rada na daljinu pomažu i digitalni komunikacijski kanali koji omogućavaju otvorenu komunikaciju i okupljaju ljude na različitim virtuelnim događajima, ali živa reč, susreti i druženja uživo ostaju nezamenjivi u jačanju zajedništva i timskog duha. Kada toga nema, redovni razgovori menadžera sa zaposlenima i iskrena briga su ključni za posvećenost zaposlenih.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Pamtim i ponosna sam najviše na one projekte i događaje koji su udruživali zaposlene u pružanju pomoći zajednici ili im pružili neko novo iskustvo i dobru zabavu. Jer, ko dobro radi, zabavlja se još bolje, kažu…

Ipak, ono što moram da istaknem je uspeh internih komunikacija na projektu rebrendiranja Vip mobile u A1 Srbija tokom 2020. i 2021. godine. Iako je na početku delovalo kao nemoguća misija, interna kampanja je tokom celog projekta rebrendiranja bila realizovana online i uspela da ljude drži redovno informisanim i zainteresovanim za sve promene koje su usledile. Ta međusobna podrška kolega, kreativnost, entuzijazam i volja da se u neizvesnim uslovima da maksimum i održi duh našeg kolektiva je rezultat na koji smo posebno ponosni.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!