today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Svi znamo koji je organ zadužen za pamćenje – srce!

Povodom pokretanja Mark Awards, nagrade za poslovni i profesionalni uspeh stručnjaka iz kompanija u Srbiji, pitali smo marketing i komunikacijske profesionalce – šta za njih znači ostaviti trag na tržištu, ali i kako ocenjuju svoj položaj u kompanijama danas. Naša današnja sagovornica je Nataša Pavlović, Direktorka marketinga, Mercator-S.

Šta za Vas znači ostaviti trag na tržištu?
Znači isto što i inače u životu: biti zapamćen. Svi znamo koji je organ zadužen za pamćenje. To je – srce. Ne zaboravimo da kada kažemo tržište, to su ljudi. Ono što pamte i vole, to nose u srcu. Izazov leži u tome što je tržište postalo tako fluidno da se tragovi iznova brišu iz dana u dan. Odavno već znamo da je istinito Vorholovo zapažanje kako će „u budućnosti svako biti poznat na petnaest minuta.“ Jedini način da nas zapamte je da radimo planski, precizno i kontinuirano. Kad ne znamo šta dalje, uvek se vredi setiti ko je osoba kojoj se obraćamo i koju emociju stvaramo.

Kako biste ocenili položaj marketing i komunikacijskih stručnjaka u kompanijama danas? Da li bi oni trebalo da budu članovi boarda direktora?
Mislim da ne postoji kompanija koja nije svesna važnosti marketinga i komunikacije. Naravno da je neophodno da svakom strukom rukovode odgovarajući profesionalci. I kao i svakom profesionalcu, potreban je tim. Komunikacija je suviše složen fenomen da bi se njome bavio isključivo uzak krug ljudi u kompaniji. Na primer, Mercator S ima preko 8.000 zaposlenih i svi su, u skladu sa svojim pozicijama, uključeni u proces komunikacije koja se pažljivo planira i realizuje.

Komunikaciju vidim kao pevanje. Dok smo sami, sebi super zvučimo. Istina dolazi na videlo kad nas neko drugi čuje. Savremeno poslovanje traži da svi i u svakom trenutku komuniciramo. I dok spavate, vaši profili na mrežama komuniciraju – jer ih neko drugi gleda. A da li bi bilo koja uspešna kompanija to danas prepustila slučaju? Zato je važno imati stručnjake za marketing i komunikaciju u bordovima.

Zašto je važno da na tržištu imamo nagradu koja se dodeljuje pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, kao što je Mark Awards?
U najkraćem, zato što je važno podržati pojedince koji sve nas u poslu čine boljima. Nema oblasti ljudskog delovanja koja nema ustanovljene nagrade i to nije slučajno. Nagrade su vrlo važne kako za razvoj zajednice, tako i za podršku subjektima. Ne kaže se bez razloga za nagradu da je priznanje. Nagradom se odaje priznanje pojedincu da je važan za sve nas. Naravno, da bi nagrada o kojoj pitate bila relevantna, neophodno je da postoje prethodno utvrđena pravila i jasni kriterijumi. Ne zaboravite da su najveće vrednosti nagrade upravo njeni dobitnici. Zato je važno da su nagrađeni osobe koje to zaista svoji radom i samo radom zaslužuju.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!