today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Svi ga znaju i imaju: bankarska vekna belog hleba – keš kredit!

Nije lako istovremeno biti drugačiji, kreativan, pamtljiv i edukativan, a posebno kada je u pitanju komunikacija uobičajenih bankarskih proizvoda i usluga, koje nude sve banke na finansijskom tržištu, a pritom to rade mnogo godina unazad, utrkujući se za pažnju veoma zasićene publike. Jer, u bankarskom svetu, keš kredit je nešto kao vekna belog hleba – kako god da ga predstaviš, on ostaje upravo to – hleb. Voljen, potreban i poštovan, ali ipak samo hleb. A onih poslovičnih sedam kora, upravo mi u komunikacijama i marketingu moramo da „ogulimo“ i ogolimo, kako bismo došli do sadržaja koji publika želi da vidi.

Pri promovisanju keš kredita, najvažnije je da znamo koje su posebne pogodnosti za našu ciljnu grupu, tako da su nam te poruke stubovi na kojima se zasniva dalja komunikacija. Od toga zavisi i koje tehnike i alate koristimo, kako će da glasi slogan, gde se oglašavamo i na koji način, a na osnovu čega pravimo svojevrsni kolaž za korisnike naših usluga.

Zbog toga je veoma važno da osobe zadužene za kreativne komunikacije imaju slobodu i inspiraciju da čak i ovakav proizvod pokušaju da predstave na nov i kreativan način, unoseći tokom svake kampanje novi duh, posebnu energiju, catchy frazu, kao i situacije iz realnog života koje će ljudima pomoći da se emotivno povežu sa proizvodom, a pritom zapamte banku koja ih nudi, na veoma zasićenom tržištu.

Izazovna zakonska regulativa
Dodatni izazov predstavlja zakonska regulativa kada je reč o komuniciranju bankarskih proizvoda i usluga, koja je među najstrožim upravo u bankarskom sektoru. Jasni propisi o neophodnim informacijama, precizni propisi čak i za veličinu fonta, neophodni reprezentativni primeri od nekoliko redova koji odvlače pažnju od glavne poruke koju šaljemo, sve su to uslovi koji kreativcima ostavljaju veoma malo prostora da se izdvoje iz mora banaka i dopru do svojih budućih klijenata.

A šta kad uspemo – Baš jak keš kredit
U ovom trenutku, aktuelna je kampanja „Baš jak keš kredit“ u Eurobank Direktnoj koju smo započeli u februaru ove godine, a za koju koristimo tradicionalni miks komunikacionih alata – TV, digital i OOH. Pružanjem mogućnosti ljudima da ostvare malo ambicioznije želje, poput putovanja na egzotičnu destinaciju, odlaska na Svetsko fudbalsko prvenstvo u Katar, kupovine dugo željenog automobila i slično, uspeli smo da se izdvojimo i postanemo prepoznatljivi, te je kroz ovu kampanju našu ponudu imalo prilike da vidi čak 94,4% ciljne grupe, dok ostvareni poslovni rezultati prate ovu snažnu vidljivost. Zbog toga je kampanja za „Baš jak keš kredit“ osvojila i nagradu UEPS-a, i priliku da nastavi da osvaja i interesovanje publike u drugom talasu tokom ove godine.

Kampanja o kojoj se i dalje priča
Iako je u međuvremenu, od 2015. godine kada je kampanja realizovana, promenjena zakonska regulativa, i ovakvu komunikaciju više nije moguće sprovoditi, jedna od najzapaženijih kampanja za keš kredite bila je čuvena „Uzmeš 100, vratiš 110 hiljada“. Svojom jednostavnošću i direktnom komunikacijom sa klijentima, ova kampanja postala je viral i citirana je u najrazličitijim prilikama, a mogu slobodno da kažem i da je inspirisala druge banke da se oglase na slične načine.

Autor teksta: Ivan Vuksanović, Deputy Head of Marketing and Corporate Communications, Eurobank Direktna

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!