today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kupovina uz pomoć mobilnih telefona sve popularnija

Kupovina preko Interneta i pametnih telefona sve više privlači potrošače, tako da pametni telefoni mogu biti među najjačim saveznicima trgovaca u vreme praznika, navodi se u istraživanju konsultantsko – revizorske kuće „Deloitte“, „Stavovi i navike potrošača u vreme praznika“, koje je sprovedeno u SAD.
Polovina anketiranih potrošača poseduje sopstvene pametne telefone, i skoro 68% potrošača planira da koristi svoje telefone za praznične kupovine ove godine. Oni će prvenstveno koristiti svoje uređaje za navigaciju, odnosno za lociranje prodavnica (62%), za provere i upoređivanje cene proizvoda (58%) i za informisanje o proizvodu (50%).
Vlasnici pametnih telefona, koji sve više koriste svoj uređaj kao već neizbežno pomagalo prilikom kupovine, mogu biti veoma dragoceni trgovcima ove sezone. Očekuje se da će ovi kupci potrošiti 72% više od kupaca koji nemaju smart telefone, i to za kupovinu poklona, zabavu kod kuće, odeću, odmor, pokućstvo i dr. Ove godine, „Deloitte“ predviđa da će prodaja u radnjama zahvaljujući uticaju korišćenja smart telefona iznositi 36 mlrd USD, ili 5,1% ukupne praznične kupovine u prodavnicama.
Skoro polovina (45%) anketiranih potrošača planira da kupi praznične poklone preko Interneta, a mnogi kupci će preko veba postići dogovor, ali se i bolje informisati o svojoj kupovini. Više od polovine ispitanika (55%), kaže da često čitaju na Internetu komentare o proizvodu pre nego što ga kupe, a skoro 28% ispitanika kaže da će se osloniti na kritike ove godine više nego prošle.
Skoro polovina (48%) anketiranih kupaca ističe da će društvene mreže postati sastavni deo procesa prilikom kupovine. Među ovom grupom, više od polovine će se preko društvene mreže raspitivati o aktuelnim popustima (54%) i idejama za poklone (53%), dok 47% planira da čita komentare o proizvodima.
Prilikom kupovine preko Interneta, 47% ispitanih potrošača ukazuje na to da su niske cene najvažnije prilikom odabira određenog proizvoda. Onlajn kupci takođe očekuju neke besplatne privilegije od ritejlera: Više od 71% anketiranih kupaca navodi da su veće šanse da kupuju preko interneta od onih ritejlera koji nude besplatne dostave, a 56% od onih koji nude besplatan povraćaj.
Obučenost prodavaca i poznavanje asortimana je takođe bitna i utiče na odabir kupovine. Skoro 56% anketiranih potrošača kaže da su mnogo veće šanse da će obaviti kupovinu u prodavnici koja ima obrazovane prodavce, a potrošači sve više pokazuju interes i za prodavnice koje imaju tehnologiju koja čini kupovinu lakšom. Više od jedne četvrtine, ili 27% anketiranih kupaca navodi da su veće šanse da kupuju u prodavnicama koje nude barkod skenere. Oko 22% traži prodavnice koje nude mogućnost isporuke na kućnu adresu, kao i mogućnost samousluživanja i plaćanja preko mobilnih telefona (19%).

Izvor: eKapija

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!