today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Svetski klasici na domaćinski način

Jedan od sponzora i prijatelja nedavno održanog 52. Bitef festivala bio je i Carnex, koji je želeo da obraduje sve posetioce i širu javnost zanimljivim aktivacijama na društvenim mrežama tokom trajanja pozorišnih svečanosti. Osmišljavanje i realizacija ovih aktivacija bio je zadatak digitalnog tima agencije McCann Beograd, koji je na zadovoljstvo svih, a sudeći prema reakcijama publike i rezultatima na digitalnim kanalima, ovaj zadatak uspešno rešio.

Carnex i Bitef dele zajedničke vrednosti – dugovečnost, kvalitet i tradiciju. Oba brenda prisutna su u Srbiji više od pola veka, a poštovanje i ljubav prema njima širi se daleko izvan granica u kojima su nastali. Aktivacija „Daske koje život znače“ nastala je iz želje da se publici, koja je željna kulture i kreativnija nego što bi se moglo pretpostaviti, pruži mogućnost da bude „umetnik na dan“. Zadatak je bio prost: napisati nastavak citata iz poznatih dela koja su gostovala na Bitefu – Ilijada (Homer), San letnje noći (Šekspir) i Galeb (Čehov). Iako se to nije tražilo, najveći broj komentara posetioca Carnex Facebook stranice je, pored toga što su bili kreativni i šašavi, na duhovit način spontano uvezivao zadate citate sa brendom.

Digitalne aktivacije mogu biti ključne za izgradnju pozitivne percepcije brenda u okviru njegove ciljne grupe, ali i u široj javnosti. One podstiču online zajednicu na interakciju sa brendom i na kreativnost, a uz to i stvaraju jače emotivne veze između brenda i potrošača. Uspešne brend aktivacije na društvenim mrežama generišu angažovanost ciljne grupe, veliki broj lajkova, komentara i deljenja sadržaja. Carnex i McCann Beograd tokom samo nedelju dana su realizovali tri aktivacije, a ostvareni su sledeći rezultati: 3.226 interakcija, od čega 313 ludih komentara. Odabrano je 15 pobednika, koji su kao nagrade dobijali bogate pakete Carnex proizvoda.

„Daske koje život znače smo preneli na Facebook i dozvolili korisnicima da baš oni postanu umetnici. Dok su se na različitim beogradskim scenama igrale predstave Bitef festivala, na našoj stranici se odvijalo svojevrsno umetničko takmičenje u kreativnosti. Želeli smo da pokažemo talenat naših korisnika, kako mladih tako i starijih, i da na taj način duh pozorišta proširimo i na digitalnu scenu“, rekao je Luka Ličina, Digital Copywriter, McCann Beograd.

„Naši mladi sugrađani su prava riznica kreativnih komentara i stihova, a otkrili smo i koji Carnexovi proizvodi su im omiljeni kao obrok. Želeli smo da posvetimo vreme mladim, obrazovanim i osvešćenim ljudima i na ovaj zanimljiv i njima najrazumljiviji način još jednom istaknemo koliko je značajno podržati kulturne događaje. Mladi stvaraju nove mogućnosti i načine komunikacije, što potvrđuju i ovakve aktivacije koje su postigle svoj cilj i prenele pravu poruku. Važno nam je da smo svi zajedno odlučni u podršci umetničkom izrazu, bez kog nema ni kulture ni avangarde i budućih uzora. Ova aktivacija na društvenim mrežama pokazala se kao pravi korak jer sada znamo da i mladi dele svest o vrednosti institucija kulture i nacionalnih manfestacija“, poručuju iz kompanije Carnex.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!