Sve što treba da znate o programu osme Brending konferencije

REGION – Iako je sama vest da 1. juna u Dom omladine u Sarajevu dolazi Karim Rashid, jedan od najboljih svetskih industrijskih dizajnera, podigla veliku prašinu i regionalno interesovanje, agencija Via Media ima još mnogo sadržaja u programu ovogodišnje brending konferencije.

Ove godine dali su sebi zadatak da otkriju najbolje načine kako preoblikovati brend i adaptirati ga svim promenama, koje se sve brže dešavaju na lokalnom i globalnom tržištu. U tu svrhu, u goste su pozvali svetske stručnjake, koji će sa učesnicima konferencije podeliti svoje najnovije spoznaje. Tako će svi prisutni imati priliku da čuju Borisa Nemšića, koga širom sveta znaju kao „kralja telekomunikacija“, u zanimljivom 1 na 1 razgovoru, koji će s njim voditi Amela Odobašić, rukovodilac Sektora za odnose s javnošću Regulatorne agencije za komunikacije BiH. Teme razgovora biće lokalni i regionalni trendovi u telekomunikacijama, te promene poslovnih modela, koje dolaze usled uticaja digitalizacije.

Svoja iskustva podeliće će i David Balfour, višestruko nagrađivani vizionar i jedan od top 100 najuticajnijih ljudi u industriji kada je u pitanju iskustveni marketing. Primeri iz njegove prakse sugerišu da potrošači zaslužuju bolje od generičkih kampanja sa standardnim eventima koji jednostavno više ne funkcionišu, a njegovi klijenti (Adidas, PlayStation, Porche…) potvrda su da David vrlo dobro zna šta da uradi da bi klijent zasluženo stajao na vrhu svetske top liste.

Direktno nakon druženja sa svetskim guruima marketinga (Seth Godin, Robin Sharma) u Sarajevo stiže Lenja Faraguna. U regiji, ali i šire, poznata je kao „mama“ modernog marketinga, a u okviru svoje online akademije podučava o preoblikovanju marketinga u „marCAREting“. Osnovna teza njenog učenja je ljudski odnos i briga, prvo za sebe, a onda i za klijente.

Na pitanja šta potrošač želi i zašto su neke kampanje jednostavno uspešnije od drugih, odgovor će dati Dalibor Šumiga, istraživač najdublje skrivenih istina naše podsvesti. Dalibor je specijalista za bihevioralni marketing i neuromarketing, a to znači da u laboratoriji agencije Promosapiens kreira napredne aplikacije koje zajedno s ostalim neuromarketinškim metodama omogućavaju merenje podsvesnih reakcija na različite marketinške nadražaje. U Domu mladih, imaćemo priliku i da doživimo demonstraciju u kojoj se kombinuju EEG, Eye Tracking i Facial Coding tehnologije.

Iz Slovenije, jedine države na svetu koja ima LOVE u svom imenu, dolazi Maja Pak, direktorica Turističke zajednice Slovenija. Maja će objasniti kako uspešno preoblikovati brend zemlje i komunikaciju njenih turističkih potencijala, koristeći snagu digitalnih medija. Verujemo da zna kako, jer je uspela Sloveniju pozicionirati na svetsku mapu top turističkih destinacija, te da osvoji prestižnu nagradu „World Legacy Award“ koju dodeljuje National Geographic.

Šta dobrog ima na našem tržištu i koje kategorije imaju najviše potencijala za razvoj inovativnih proizvoda i brendova saznaćemo u okviru panel diskusije, kroz koju će nas, između ostalih, sprovesti Davor Bruketa, jedan od najkreativnijih agencijskih direktora naše regije.

Kada govorimo o biznisu i marketingu „promena koju želiš da vidiš“ trebala bi biti početna tačka reorganizacije i preoblikovanja prastarih modela poslovanja. Prvi korak na ovom putu je edukacija i oslobađanje straha od neuspeha. Vreme hladnih korporacija i silueta u kancelarijama na vrhu zgrade je završeno. Lideri se moraju spustiti na zemlju i početi ispočetka. Ako ste spremni, prijatelji iz agencije Via Media vas čekaju da zajedno krenemo u avanturu i preoblikujemo našu sadašnjost jer je budućnost već odavno stigla.

Više informacija pronađite na https://branding.ba


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari