Svaki brend koji se usudi da izađe iz zone komfora hrabar je brend!

Marketing mreža pokrenula je seriju intervjua sa direktorima marketinga i komunikacija najvećih kompanija u Srbiji. Danas objavljujemo intervju sa Nemanjom Brkovićem, menadžerom za odnose s javnošću u kompaniji Bambi.

Da li će, po Vašem mišljenju, transformacija biti ključna reč u 2018? U kom smeru bi trebalo da se transformišu brendovi imajući u vidu da živimo i radimo u hiper-personalnoj eri?
Transformacija je ključna reč i pominje se već neko vreme, tačnije od trenutka kada je digitalizacija uzela maha u većini segmenata naših života. Naša profesija se rapidno menja, mediji doživljavaju svoju veliku transformaciju, a sve to utiče na navike potrošača.

Promenom načina ponašanja, nastaju novi trendovi koje brendovi moraju da prate i prilagođavaju im se, ne bi li došli do svoje ciljne grupe. Suština našeg poslovanja je da razumemo nastupajuće promene i da u skladu sa njima menjamo komunikaciju usmerenu ka potrošaču, a sve u svrhu zadovoljenja njihovih potreba i očekivanja. Razumevanje promena ponašanja i prepoznavanje ljudskih potreba ključno je za transformaciju brendova u budućnosti. Prošla godina bila je prekretnica u stvaranju personalizovanog sadržaja, i verujem da će se taj trend nastaviti i još više istaći u budućnosti. Zbog svega navedenog, trudićemo se da sve promene radimo kroz jednostavne, kratke i jasne poruke.

Šta su, po Vašem mišljenju, hrabri brendovi? Možete li da navedete primer…
Svaki brend koji se usudio da izađe iz svoje zone komfora je hrabar brend. Takav primer smo i sami dali prošle godine, lansiranjem Plazma Slane.
Svaka novina koju lansiramo se detaljno priprema i rezultat je dugih istraživanja i osluškivanja želja naših potrošača. Ovu kampanju smo svakako dobro osmislili kako zbog jubilarne godine, tako i zbog nove kategorije u kojoj smo želeli da se predstavimo. Plazma Slana je bila način da obogatimo i proširimo Plazma iskustvo. U ovu fenomenalnu avanturu upustili smo se kako bismo otvorili vrata brojnim novim kombinacijama i načinima na koje se može uživati u Plazmi!

Kako da potrošač zavoli, doživi, prati i razume vaš brend?
Na Bambi proizvodima, a Plazmi ponajviše, su odrastale i odrastaju brojne generacije. Već pet decenija deo smo svake porodice, a usudiću se da kažem i porodične tradicije, i to isključivo zahvaljujući beskompromisnom kvalitetu, vrhunskim sastojcima, jedinstvenom ukusu, mirisu i prepoznatljivom obliku. Trudimo se da, koliko god je to moguće, izađemo u susret željama kupaca, da ponudimo uvek nešto novo i interesantno. Nastojimo da opravdamo poverenje koje nam je ukazano, negujući tradiciju omiljenog domaćeg brenda, a da ujedno odgovorimo na nadolazeće izazove i ispratimo aktuelne trendove.

Kada je pravi trenutak za eksperiment i kampanju na granici rizika?
Rizik je nešto što prati svaku inovaciju, te ukoliko težite da budete brend koji prati trendove, onda jednostavno morate uvek biti spremni da rizikujete, ili popularnije rečeno da eksperimentišete. Da li će se “eksperiment” pretvoriti u uspešnu kampanju zavisi od naše sposobnosti da se prilagođavamo i menjamo tok kampanje u skladu sa situacijom na tržištu. Krajnji cilj, koji nikako ne smemo da izgubimo iz vida tokom kampanje, je zadovoljstvo potrošača.

Šta će, po Vašem mišljenju, biti ključni poslovni izazovi u 2018. godini?
I u toku ove godine moraćemo u svakom trenutku da budemo spremni na potrebe potrošača u digitalnom dobu, ali i na koji način dopreti do njih i sa kojim porukama. Svim profesionalcima u oblasti komunikacija i marketinga ovo će i dalje biti jedan od izazova, jer se alati, koje koristimo u svakodnevnom poslu, vrlo brzo menjaju.

Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić


Oceni tekst

4,22 od 5
Loading...

Komentari