Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Stvaramo bezbedniji svet

SVET – Već više od dve decenije, kompanija Kaspersky Lab nudi najbolja bezbednosna rešenja korisnicima ispunjavajući svoju misiju da spase i zaštiti svet. U svetu koji postaje sve digitalizovaniji i globalniji, kompanija se razvila iz anti-virusne laboratorije u tehnološkog lidera sa naprednim i sveobuhvatnim portfolijom bezbednosnih rešenja i usluga, uključujući inovativne proizvode i tehnologije, cloud servise i vodeće platforme sa informacijama o pretnjama (threat intelligence).

Danas predstavljeni novi vizuelni i brend identitet oslikavaju ovaj razvoj. Ime kompanije će od sada biti samo „Kaspersky”, sa novom misijom: ‘building a safer world’ (stvaranje bezbednijeg sveta) koja naglašava posvećenost kompanije poverenju i transparentnoj budućnosti u kojoj svi mogu da uživaju u prednostima koje tehnologija donosi, zato što je mi štitimo.

Novi brend identitet predstavlja evoluciju fokusa poslovanja sa „sajber bezbednosti” prema širem konceptu „sajber imuniteta”. Živimo u svetu u kojem nas tehnologija povezuje kao nikada pre, bez obzira na platforme i granice. Ljudi i tehnologija se nalaze u odnosu međusobne saradnje čiji je cilj unapređenje kvaliteta ljudskog života. Sajber bezbednost danas ne podrazumeva samo zaštitu uređaja, već razvijanje ekosistema u kojima je sve što je povezano i zaštićeno. Novi brend identitet označava posvećenost kompanije ovom evolutivnom putu i postavljanju puta koji omogućuje razvoj viših industrijskih standarda za budućnost. Takođe predstavlja podršku koju kompanija pruža kreiranju povezanih sistema koji su dizajnirani tako da budu bezbedni, a ne da bezbednost predstavlja samo opcioni dodatak na samom kraju.

Eugen Kasperski (Eugene Kaspersky), izvršni direktor kompanije, je izjavio: „Već više od 22 godine, od kada je kompanija osnovana, bili smo svedoci ubrzanog razvoja i promena u oblasti sajber bezbednosti i u našoj industriji. Ove promene odnosile su se na rastuću ulogu tehnologije u našim životima, kako u privatnom tako i u poslovnom životu. Danas ljudi imaju nove potrebe, i novi identitet brenda predstavlja našu viziju da zadovoljimo te potrebe – ne samo danas, već i u dalekoj budućnosti. Oslanjajući se na naš dosadašnji uspeh kada je reč o zaštiti od sajber pretnji, želimo da doprinesemo izgradnji bezbednijeg sveta koji je otporan na sajber pretnje. To je svet u kome svi slobodno mogu da uživaju u raznolikim prednostima koje tehnologija nudi.”
Uz novu misiju kompanija Kaspersky će omogućiti svima da private i sa punim poverenjem koriste inovacije koje su zaštićene našim tehnologijama.

Novi vizuelni identitet
Kao deo promene, predstavljen je i novi vizuelni identitet koji oslikava ključne vrednosti i suštinu onoga što kompanija Kaspersky predstavlja kao organizacija. Novi logo je kreiran od geometrijskih i matematički preciznih slovnih formi, predstavljajući vrhunsku stručnost u oblasti softverskog inženjeringa od koga je kompanija potekla i kome je i dalje predana. U skladu sa promenama, iz naziva kompanije je uklonjena reč „Lab”.

„Osnova našeg postojećeg logoa je razvijena 1997. godine i mnoge stvari su se od tada promenile. Ranije smo koristili slova grčkog alfabeta koja više nisu relevantna usled promene u širini i dubini naših komunikacija – treba da gledamo u budućnost i prihvatimo digitalni svet. Bilo je sasvim logično da sklonimo reč Lab iz našeg imena kada smo razvijali novi vizuelni identitet – s obzirom na to da smo hteli da pojednostavimo naš brending na način koji pomaže sprovođenje naše nove filozofije i misije, istovremeno naglašavajući širok opseg tehnologija naše kompanije,” rekao je Endru Vinton (Andrew Winton), potpredsednik marketinga u kompaniji Kaspersky.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!