U Beogradu, 30. i 31. marta na fakultetu Singidunum u Beogradu održan je „PR forum“ projekat studentske organizacije AIESEC koji je imao za cilj pružanje sveobuhvatne podrške studentima pri sticanju savremenih znanja i veština, kroz edukaciju i praktičan rad. Projekat su činila predavanja, radionice, predstavljanje studija slučaja, kao i proglašenje pobednika. „PR Forum“ bio je podržan od Kolektive kao generalnog sponzora i još dve kompanije Nordeus, Almex i pozorišta Dadov.
Kolektiva je pružila mogućnost studentima da pokažu svoja stečena znanja iz oblasti marketinga i odnosa sa javnošću, kroz studiju slučaja koja je bila bazirana na kreiranju video klipa i kroz radionice bazirane na novim idejama.
„Veoma smo zadovoljni idejama i kreativnošću mladih u Srbiji kao i njihovim znanjem i shvatanjem poslovanja. Pred studentima AIESEC-a nije bio ni malo lak zadatak. Napravljena su tri video klipa koja na vrlo jednostavan, simpatičan i nesvakidašnji način objašanjavaju poslovanje Kolektive kao sajta za grupnu kupovinu i velike popuste. Izbor najboljeg video klipa bio je, takođe, težak zadatak za kompaniju“, rekla je marketing i PR menadžer Kolektive Anđela Vujačić.