SVET – The Holmes Report objavio je rezultate istraživanja stanja PR struke u SAD-u, Kanadi i Latinskoj Americi, u kome je učestvovalo 200 vodećih kompanija iz oblasti odnosa s javnošću. Kompanije su se složile da su prvi znaci ekonomskog oporavka povećanje prihoda u PR industriji u SAD-u, koji nastavljaju da prestižu Evropu, u kojoj još uvek vladaju mere štednje. Istraživanje je pokazalo da još uvek ima prostora za rast i širenje PR industrije, na šta posebno utiču nove tehnologije i razvoj digitalnih komunikacija.
Prema podacima iz istraživanja, PR agencije su pokazale sposobnost da se takmiče i idu u korak sa kreativnim i advertising agencijama u oblasti kreiranja kvalitetnog sadržaja, nudeći širok spektar kanala i analata, dobru komunikaciju sa medijima i obezbeđivanje medijskog prostora. PR kompanije iz SAD-a, Kanade i Latinske Amerike svoju uslugu šire u smeru digitalnih medija, analize sadržaja, istraživanja, strateškog planiranja i metrike.
Ove podatke potkrepljuje i činjenica da je PR industrija u 2013. zabeležila rast od blizu 10%, a u 2014. godini prognoze su da će ovaj procenat rasti ili u krajnjem slučaju ostati na istom nivou.