today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Štampa je najugroženija od svih tradicionalnih medija!

Sanja Božić-Ljubičić, direktorka kompanije Mediavision, koja je organizator New Europe Marketa (NEM), specijalno za Marketing mrežu govori o ovogodišnjoj konferenciji, koliko je ulazak Hrvatske u EU doprineo razvoju njihovog medijskog tržišta, hoće li tradicionalni mediji „preživeti“ i koji su uslovi za to.

Koja tema će dominirati na NEM 2014 i po čemu će se ovogodišnja konferencija razlikovati od prethodne?
Cilj nam je kao i prošle godine učesnicima NEM-a ponuditi uvid u najnovije trendove medijske industrije. Konferencijski deo New Europe Marketa ponovo će obrađivati teme iz oblasti marketinga, tehnologije, contenta i distribucije, a ove ćemo se godine baviti reklamiranjem u doba multiscreena, promenama koje second screen donosi u medijsku industriju, novim navikama gledalaca, tehnologijama clouda i 4K-a. Dakle, još jednom se bavimo ili najnovijim trendovima ili onima koji tek dolaze.

U kojoj meri su predstavnici medijske industrije prepoznali značaj NEM konferencije i planirate li širenje koncepta (tema), pa samim ti i ciljne grupe?
Odjek NEM-a i pozitivne reakcije na prošlogodišnje izdanje dokaz su da je naš događaj pun pogodak, a to pokazuje i veliko interesovanje za NEM 2014. Medijska industrija neiscrpna je kad su u pitanju teme koje možemo ponuditi učesnicima i oni ostaju naša primarna ciljna grupa.

Ono što je specifično za NEM jeste što se na konferenciji govori o problemima medijske industrije u našem regionu. Možete li oceniti stanje medijskog tržišta u regionu, ima li razlike među državama?

NEM je pokrenut s ciljem da predstavi medijski potencijal ove regije, ali i da regionalnoj medijskoj industriji približi globalne medijske trendove. U nekim smo aspektima sigurno blizu globalnim kretanjima, ali isto tako možemo dosta naučiti. Neke razlike naravno moraju ostati, ne samo zbog pojedinih ekonomskih i privrednih okolnosti, već i zato što je svako regionalno tržište specifično po svojim medijskim zahtevima.

Hrvatska je prošle godine ušla u EU. Koliko je to doprinelo razvoju medijskog tržišta u Hrvatskoj i koji trendovi su obeležili 2013. godinu?
Mislim da je rano govoriti o promenama na hrvatskom medijskom tržištu, premalo je vremena prošlo da bi se uočile neke vidljive promene. Hrvatska je i pre službenog ulaska u EU pratila – koliko su to ekonomske prilike omogućavale, naravno – trendove sa zapada. IPTV je sigurno trend koji je najviše osnažio prošle godine.

Kakva je, po Vašem mišljenju, budućnost medija? Hoće li svi tradicionalni mediji „preživeti“ i koji su uslovi za to?
Nije tajna da se print bori za opstanak, to već neko vreme traje, a oni koji su prepoznali moć interneta odavno su se proširili ili potpuno prešli na web. Slično je i sa radijom i televizijom, koji takođe sve više koriste raznolikost weba u poslovanju, iako nisu ugroženi kao print. Posebno to važi za televiziju, koja po svojoj prirodi može i treba biti medij koji će najbolje koristiti internet i/ili sarađivati s njim.

Konferencija NEM 2014 održaće se od 10. do 13. juna u Dubrovniku.

Autor: Ivana Parčetić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!