Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Šta je potrebno brendu da bi osvojio potrošača?

Šta je potrebno jednom brendu da postane popularan među potrošačima u današnjem svetu? Nova studija agencije Wunderman istražuje na koji način brendovi mogu podstaći angažman potrošača, nazivajući ih „wantedness“.

Studija je pokazala da u Sedinjenim Američkim Državama 79% ispitanika tvrdi da kupuju samo od brendova koji pokazuju da im je stalo i da razumeju svoje potrošače, dok je u U. K. ovaj broj nešto manji, ali ipak značajan (72%).

Više informacija pogledajte u videu ispod:

Wantedness from Wunderman on Vimeo.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!