Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Šta je potrebno brendu da bi osvojio potrošača?

Šta je potrebno jednom brendu da postane popularan među potrošačima u današnjem svetu? Nova studija agencije Wunderman istražuje na koji način brendovi mogu podstaći angažman potrošača, nazivajući ih „wantedness“.

Studija je pokazala da u Sedinjenim Američkim Državama 79% ispitanika tvrdi da kupuju samo od brendova koji pokazuju da im je stalo i da razumeju svoje potrošače, dok je u U. K. ovaj broj nešto manji, ali ipak značajan (72%).

Više informacija pogledajte u videu ispod:

Wantedness from Wunderman on Vimeo.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!