today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Šta donosi ovogodišnja Brending konferencija?

REGION – Kako objasniti grandioznost ovogodišnje, sedme po redu, Brending konferencije u organizaciji jedne od vodećih agencija u BiH Via Media.

Možda kao kada bi je uporedili sa fudbalskom utakmicom na kojoj bi igrali Lionel Messi i Cristiano Ronaldo, ili možda sa muzičkim festivalom na kojem bi nastupali U2, Red Hot Chili Peppers, Radiohead … Poput seminara neurohirurga koji su u karijeri imali bezbroj intervencija, operativnih zahvata i napisanih naučnih radova. Majstori svoga zanata biće okupljeni na jednom mestu.

Sarajevo će 2. juna ugostiti svetski priznate stručnjake iz oblasti brendinga, marketinških komunikacija i medija koji će održati predavanja o najnovijim tokovima u oblasti reklamnih kampanja, šta je bitno, šta izumrlo te kako se to radi u Evropi i svetu. Prezentacije će podstaći diskusiju o strateškim planovima kompanija koje deluju u Jugoistočnoj Evropi te kako unaprediti brending profesiju u BiH i iskoristiti kreativni potencijal.

Među predavačima ovogodišnje Brending konferencije posebno se ističe Daniel Pankraz, koji će, između ostalog, prezentovati važnosti poznavanja ponašanja novih generacija online i offline, kako bi novi brendovi lakše doprli do njih.

“Brendovi se najlakše mogu razviti komunicirajući s omladinom, opipavajući njihov puls te gledajući na njih kao na partnere. Svi brendovi su u mogućnosti da pristupe društvenim platformama koje mladi koriste, da razgovaraju s njima i uključe ih u brending strategiju“ – smatra Pankraz.

Pankarz je direktor strateških inovacija u Leo Burnett Sidney. Ima preko 17 godina iskustva, koje je stekao radeći u najboljim svetskim kreativnim agencijama, poput: AKQA London, BBH New York, Iris APAC i Naked. Osvojio je preko 50 svetskih nagrada na D&AD, Kan, Effies, APAC Effies, One Show, Spikes, Clio, APG Award radeći sa brendovima poput Nike, Jordan, Google, YouTube, Adidas…

Njegovo „šta“ upotpuniće Paul Coleman, drugo veliko ime. Održaće predavanje na temu „Nirvana optimizacije“. Region Balkana zuji od uzbuđenja zbog novih mogućnosti optimizacije oglašavanja, a Coleman će ponuditi odgovor na pitanje šta se iza svega krije i da li postoje određene opasnosti. Dizajnom, brendingom i oglašavanjem Coleman se bavi 25 godina. Direktor je za saradnju EMEA regiona (Evropa, Bliski Istok i Afrika) u kompaniji OMD. Već jedanaestu godinu zaredom njegova agencija je proglašena Globalnom medijskom agencijom godine.

Ništa manje zanimljivo neće biti čuti predstavnike Vibera. Verovatno ne postoji ni pet osoba u razvijenom svetu, mlađih od 80 godina, koji nisu čuli za ovu platformu za komunikaciju. Konstantin Kostadinov, Sales Manager i Zarena Kancheva, Marketing i PR menadžer upoznaće nas sa pravilima i trendovima u dinamičnom medijskom svetu komuniciranja, takozvanoj Viber Revolution te kako prateći trendove doći do benefita.

Nezaboravno iskustvo Brending konferencije pod sloganom „Brand New Jungle“ obogatiće predavanje Dalibora Šumige, direktora kompanije Promosapiens iz Zagreba koji poručuje da „podsvest kupuje, a mi samo guramo kolica„.

Sa 17 godina iskustva u marketingu, kreirajući nekoliko marketinške ideje i rešenja za vodeće brendove na području Adria regije, Šumiga se etablirao na polju potrošačke psihologije i neuromarketing, a pričaće o tome kada zapravo započinje proces kupovine.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!