today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini?

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.

„Najveći izazov struke je upravo taj, da se držimo struke i da ne skidamo osmeh sa lica. Kreativno, posvećeno, odgovorno, savesno i svesno da radimo svoj posao najbolje što možemo.“ dr Milica Slijepčević, direktorka Sektora za informisanje, Dunav osiguranje

 

 

Andrea Brbaklić

 

„Kao i do sada, prioritet za struku treba da bude promovisanje etičnosti i ličnog integriteta kao osnovnih vrednosti. Još uvek nisu dovoljno prisutni. Takođe, da bismo bili viđeni kao strateški mislioci, neophodno je da zaronimo u dubinu i da imamo stav. Onda će nas i čuti.“ Andrea Brbaklić, izvršna direktorka, Erste banka

 

 

Ana Zlatanovic

 

 

„Marketing društveno odgovornih aktivnosti kompanija, tj ulaganje u zajednicu u okviru koje kompanija posluje biće najveći izazov struke u 2015. godini.“ Ana Zlatanović, Brand Manager, Pernod Ricard

 

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!