Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.
„Najveći izazov struke je upravo taj, da se držimo struke i da ne skidamo osmeh sa lica. Kreativno, posvećeno, odgovorno, savesno i svesno da radimo svoj posao najbolje što možemo.“ dr Milica Slijepčević, direktorka Sektora za informisanje, Dunav osiguranje
„Kao i do sada, prioritet za struku treba da bude promovisanje etičnosti i ličnog integriteta kao osnovnih vrednosti. Još uvek nisu dovoljno prisutni. Takođe, da bismo bili viđeni kao strateški mislioci, neophodno je da zaronimo u dubinu i da imamo stav. Onda će nas i čuti.“ Andrea Brbaklić, izvršna direktorka, Erste banka
„Marketing društveno odgovornih aktivnosti kompanija, tj ulaganje u zajednicu u okviru koje kompanija posluje biće najveći izazov struke u 2015. godini.“ Ana Zlatanović, Brand Manager, Pernod Ricard