Dominantan ukus kikirikija i prepoznatljiva hrskavost učinili su ga hranom svih generacija, neizostavnim pratiocem na putovanjima, druženjima, sedeljkama… Tokom 40 godina, Smoki je i proširio svoju porodicu, ali je i povećao broj svojih vernih obožavatelja. Oni stariji ostali su verni svome flipsu, dok su u isto vreme naučili one mlađe šta su to prave stvari.
Nastao davne 1972. godine, Smoki je prvi proizvedeni flips u jugoistočnoj Evropi, toliko popularan, da je postao generičko ime za grupu flips proizvoda. Pravi se isključivo od najkvalitetnijih prirodnih sirovina – kukuruznog griza, sveže pečenog kikirikija i biljne masnoće, bez bilo kakvih aditiva. On je tako tradicionalan, a mlad duhom, hrskav, a topi se, ukusan, a prirodan, i predstavlja savršen spoj – jedinstven u svetu flipsa. Upravo zato, Smoki je brend broj jedan u regionu, sa nejvećim brojem fanova na Facebook-u koji trenutno prevazilazi broj od 442.000!
Povodom velikog jubileja, Smoki je pokrenuo novu facebook aplikaciju „Najveći lanac Smoki fanova“, kako bi dobio čestitku kakvu zaslužuje – najveću! Svako na kreativan i sebi svojstven način, u ambijentu kakav izabere, treba da pojede jedan Smoki, prosledi kesicu dalje i sve to zabeleži video kamerom. Video radovi sa najviše lajkova dobiće nagrade, ali će specijalni žiri nagraditi i one najoriginalnije.
Direktan link za aplikaciju: www.bit.ly/Smoki40.