today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Srbija kao brend tek na 108. mestu

Prema globalnoj studiji „Country Brand Index“ konsultantske kuće „FutureBrend“ Srbija je kao brend na 108. mestu od ukupno 118 nabrojanih država. Naša zemlja je pre godinu dana u istom istraživanju bila 97, dok je 2010. godine bila na 84. poziciji. Od država bivše SFRJ, najbolje plasirana je Hrvatska na 41. poziciji. Slovenija se nalazi na 63. mestu, Bosna i Hercegovina na 82, dok se Crna Gora i Makedonija ni ne nalaze na listi.
Jak brend zemlje predstavlja više od zbira njenih atributa, navodi se u objašnjenju studije, ona mora da obezbedi bolji život ljudi. Snaga države kao brenda procenjuje se na isti način kao i za robne marke – meri se svest o brendu, prednosti, aktivne odluke o interakciji sa državom. Pored brojnih parametara koji se uzimaju u obzir, njavažnije faktore koji izdvajaju države kao brend predstavljaju vrednosni sistem u zemlji, kvalitet života, poslovno okruženje, kulturno nasleđe i turizam. Srbija se ove godine našla iza Sudana (103), Etiopije (102), Ugande (97), Albanije (94).
Novitet na listi predstavlja „Budućih 15“ – lista zemalja koje će kao brend u narednim godinama transformisati globalnu ekonomsku, političku i kulturnu scenu. Prvo mesto na sveukupnoj listi država brendova zauzima Švajcarska, drugo Kanada i treće Japan, za kojima slede Švedska i Novi Zeland.

Izvor: http://www.bizlife.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!