Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Spremite se za trku!

Poznat po inovacijama i kao brend koji postavlja nove standarde na globalnom nivou, Heineken® je prvi pivski brend u Srbiji koji je kreirao Viber Public Account i tako započeo novu eru u komunikaciji sa ovdašnjim potrošačima.

Izuzetni rezultati kampanje za UEFA Champions League i broj onih koji su se putem Vibera takmičili za veliku nagradu koju je Heineken® pripremio za gledanje finalne utakmice ovog takmičenja uverili su nas da ovaj kanal idealan za brend.

„U vreme kada potrošači postaju sve teže dostupni klasičnim medijima – aplikacija koju je instaliralo čak 80% korisnika pametnih telefona omogućava nam brži i lakši prenos informacija, kontakt „jedan-na-jedan“ te stvara prostor za interakciju koja je najvažnija“ – ističe Lea Stanković iz agencije Communis koja je za brend Heineken® osmislila i realizovala prvi, pionirski iskorak brenda na novu teritoriju.

Menadžment kompanije HEINEKEN Srbija potvrđuje njene reči i najavljuje nove aktivnosti brenda na ovoj platformi: ‘Uvođenje Vibera kao nove platforme za komunikaciju sa potrošačima pokazao se kao prava odluka! Ostvareni rezultati vezani za UEFA Champions League, oglašavanje aktivnosti vezanih za EXIT i Heineken® Lovefest uverili su nas da će se ova komunikaciona platforma ustaliti, te će i naša nova kampanja vezana za Formulu 1 koristiti Viber Public Account kao važan touchpoint.’ – kaže Tijana Domanović, brend menadžer Heineken-a.

Oni koji prate Heineken® Viber Public Account imaće priliku da učestvuju u trci čijeg pobednika očekuje velika nagrada! Kupovinom Heineken® piva u izabranim Idea, Roda ili Mercator prodavnicama, potrošači će dobijati specijalni kod, čije će im unošenje na Heineken® Viber chat botu omogućiti pristup pitanjima u vezi sa Formulom 1 ali i odgovornom konzumacijom. Pobednik ovog takmičenja biće ove godine gost brenda na velikoj trci Formule 1 GRAN PREMIO HEINEKEN D` ITALIA 2017 koja se vozi u Monci! Spremite se za trku!

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!