Spotify, najpopularnija svetska platforma na svetu, koja je odnedavno dostupna i milionima ljudi u Srbiji, brendovima nudi priliku da svojim korisnicima pruže inovativno i kreativno iskustvo krišćenja besplatne verzije ove platforme sa oglasima.
Spotify, koji je u Srbiji dotupan od 15. jula, nudi najbolje iskustvo slušanja domaće i strane muzike, više od 50 miliona pesama i više od milion podcasta. To ljudima pojednostavljuje snimanje i beleženje svakog trenutka života-bilo da kuvaju, vežbaju, da se zabavljaju, uče itd, ma gde bili. Ovakav način streaming je temelj Spotify inteligencije streaminga, jedinstvenih podataka i rezultata koji se zasnivaju na ponašanju korisnika tokom streminga. Za brendove i marketare, ovo predstavlja priliku da u pravom kontekstu predstave svoju poruku pravoj osobi.
Od lansiranja, Spotify se udružio sa brendovima koje će reklamirati na Spotify Free u regionu. Partneri uključuju: Coca-Cola Srbija, Heineken, Telekom Srbija, VOLVO CARS ADRIA GROUP.
Oglašavanje na Spotify
Potpuno lokalizovana platforma Spotify nudi oglašivačima raznovrstan izbor doživljaja oglasa zasnovanih na ciljevima kampanje i načinu na koji korisnici stupaju u interakciju sa platformom, uključujući audio, video i način prikaza. Oglašivači mogu da dođu do slušalaca na sve dostupne načine uz pomoć kojih koriste sadržaj platforme – na mobilnim telefonima, računarima, preko zvučnika, smart televizora itd. Korisnici Spotify Free-a provode prosečno 2,5 sata dnevno slušajući muziku na platformi kroz više uređaja.
„Naša posvećenost otkrivanju i personalizaciji pomogla nam je da uspostavimo odnose sa milionima ljudi širom sveta i zauzvrat, uspostavimo veze između brendova i naših korisnika“, rekao je Marco Bertozzi, potpredsednik, šef EMEA i Multi-Market Advertising Spotify-a. „Uzbuđeni smo što otvaramo vrata robnim markama i oglašivačima u Srbiji da se uključe u naše formate oglasa za povezivanje sa slušaocima“.
“Veliko nam je zadovoljstvo da podržimo dolazak Spotify-a na srpsko tržište. Heineken® je ponosni partner velikog broja muzičkih događaja i projekata, kako na globalnom nivou tako i na tržištu Srbije, sa idejom da potrošačima omogući nezaboravna muzička iskustva. Verujemo da su Heineken® i Spotify pravi spoj i da ćemo kroz zajedničku saradnju omogućiti potrošačima da uživaju u najboljoj muzici koja zvuči još bolje uz hladan Heineken®,“ rekla je Neda Đokić, Marketing Manager HEINEKEN Srbija.
„Kao vodeća telekom kompanija u regionu, iskreno smo uzbuđeni što smo partner kompaniji Spotify za njihov proboj na tržište Balkana! Spotify je najveći i najbrže rastući muzički servis ove vrste i srećni smo što je sada dostupan na Balkanu i radujemo se ovom partnerstvu! “, Vladimir Lučić, koordinator za Internet i multimedijalne operacije Telekom Srbija Group.