Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Sportsko sponzorstvo bitno je za kvalitet brenda

REGION – Prema jednoj anketi Ipsos Pulsa, 85 odsto ispitanih smatra da je hrvatski sport najbolji predstavnik zemlje u svetu, a 75 posto njih misli da sport može pomoći promociji turizma. Taj podatak iznieo je Ratko Rudić, sportski direktor Hrvatskog vaterpolo saveza na panel diskusiji o sponzorstvu u sportu u okviru 5. Weekend Media Festivala. Ne čudi, stoga, što sport najviše novca dobija od javnih kompanija koje deluju kao produžena ruka države koja nije mogla urediti pravedno sponzoriranje sporta, nastavio je Rudić.
„Komercijalni sponzori zahtevaju puno više truda od javnih, jer kapital traži rezultate i to nas tera na veću profesionalnost. Ne bih rekao da je to pritisak već je to motiv koji nas tera na veću odgovornost“, istaknuo je Vedran Pavlek, direktor hrvatskih skijaških reprezentacija. Dodao je kako se sponzori vole družiti sa sportistima te im to treba i omogućiti, a dobro je i razvijati nove sadržaje kao što su Vip šatori na Snežnoj kraljici jer postoje oni koji su spremni platiti poseban tretman. „Tako smo omogućili našim gledaocima da sami biraju način i mesto odakle žele pratiti trku“, kazao je Pavlek.
„Treba omogućiti poslovnim partnerima da uživaju u događaju“, dodao je Mladen Pejković, glavni direktor VIP-a koji je i glavni sponzor Snežne kraljice, i naglasio kako je puno elemenata koji utiču na odluku o sponzorstvu. „Kompanije su zasute molbama, a hrvatski sport zavisi od privrede. Moramo biti svesni da su Hrvati dobro prošli kada se delio talent za sport, pa bih rekao da je sportsko sponzorstvo bitno za svaku kompaniju koja želi razvijati kvalitetan brand u Hrvatskoj. Svaka kompanija ima svest da treba pomagati malim sportskim društvima i to se u principu ne oglašava“, kazao je Pejković.
Trendovi se ipak razlikuju od države do države pa je tako izvršni predsednik HNS-a iznio zanimljiv podatak kako, što se tiče zarade u fudbalu, u Evropi od sponzorstva dolazi 30 do 35 posto novca, dok je u Hrvatskoj udeo 2010. bio 18 posto, a 2011. 13 posto.
„Sportovi su između sebe konkurencija jer se svako bori za svoj deo medijskog i sponzorskog kolača tako da se nekada zaboravi boriti za sport. Trebamo koristiti sport za promociju države i hrvatskog turizma“, zaključio je Vedran Pavlek.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!