Snaga je u našim rukama, ali i u znanju!

Jedna od važnijih strateških odluka kompanije Bekament podrazumevala je i repozicioniranje brenda nakon 26 godina od početka poslovanja.

Izazovu da se sveobuhvatno i konzistentno ispriča nova brend priča kroz integrisan pristup komunikacijama ka različitim ciljnim grupama i na različitim tržištima regiona i Evropske unije, kompanija je odgovorila na jedinstven i upečatljiv način, diferencirajući se od konkurencije.

Ključne odrednice novog puta Bekament brenda počivaju na svim onim vrednostima koje su esencija rada kompanije od samog početka kada je poslovala kao mala porodična firma pa do danas kada je izrasla u jednu od tehnološki najnaprednijih kompanija za proizvodnju materijala za završne radove u građevinarstvu.

Moderan i autentičan vizuelni identitet, jake poruke prenesene emotivnim i pokretačkim narativom uz isticanje funkcionalnih i emocionalnih benefita, nova arhitektura brend portfolija koji broji preko 250 proizvoda, Bekament kompaniju pozicioniraju kao nekoga ko u svojim rukama ima snagu da bude drugačiji.

Filozofija brenda otelotvorena kroz pozicioni slogan SNAGA JE U NAŠIM RUKAMA, živi i prenosi se integrisanim pristupom kroz mnoštvo raspoloživih kanala komunikacije, dopirući do B2B i B2C ciljnih grupa sa kojima kompanija korespondira.

Bekament kompanija postoji ZBOG LJUDI. Zbog svih vizionara, kreativaca, graditelja, entuzijasta, onih koji pokreću i rešavaju stvari, koji lepše sutra danas stvaraju svojim naporima i svojim rukama. Bekament stvara VIŠE OD PROIZVODA. Bekament edukuje, rešava, poboljšava, kreira, razvija, realizuje, pomera, pokreće, inspiriše, osnažuje, čini svet boljim mestom za život. Dan po dan. Godinu po godinu. Kamen po kamen.

Kompanija Bekament vodi se principima održivog razvoja i usmerena je na konstantno ulaganje u tehnološke inovacije, ljudske resurse i društveno odgovorno delovanje. Svojim primerom ukazuje na prave vrednosti i podstiče onaj pristup poslovanju koji podrazumeva odgovornost da se stvore prilike za bolju budućnost i pruži pomoć onima kojima je najpotrebnija. Osnivač je i ‘Bekament Fondacije’ čije je poslovanje usmereno na humane i etičke dimenzije društvene odgovornosti.

Autentičnost kompanije ogleda se i u deljenju znanja, iskustva i podrške. Samo u Bekament trening centru svake godine više od 2.000 fasadera, molera, keramičara i parketara stekne profesionalnu edukaciju. Kompanija konstantno ulaže i u sve vidove unapređenja znanja koje dalje prenosi svojim stejkholderima.

Prednosti modernih tehnologija stavljalju se u svrhu edukacije i kroz inovativne forme koje omogućavaju pristupačnost u usvajanja novih znanja. Jedna od tih formi su i video tutorijali koji na kvalitetan način približavaju specifičnosti važnih tema i rešenja u oblasti završnih radova u građevinarstvu.

Kompanija je nedavno lansirala edukativan i sadržajan Bekatherm tutorijal koji je izazvao značajno interesovanje publike koja je prepoznala izuzetnu vrednost svih preporuka koje se odnose na pravilnu ugradnju termozolacionih fasadnih sistema.

Tutorijal nudi saznanja i o svim benefitima energetski efikasnih objekata, koji pored obezbeđivanja prijatnih i zdravih uslova života doprinose i smanjenju troškova za grejanje i hlađenje i do 40% i imaju uticaj na očuvanje životne sredine.

Materijali ovakvog karaktera dodatno podržavaju pojedince da se motivišu i unaprede svoje veštine, a u perspektivi da upotrebe dato znanje bilo da su u ulozi arhitekte, izvođača radova, investitora ili pak ‘uradi sam’ segmenta.

Kompanija Bekament će i dalje nastaviti da osnažuje hrabar stav da se svi pokrenemo, edukujemo, pomeramo granice i svoje i tuđe, da poštujemo i podržavamo ljude, zajednicu i društvo, da svojim rukama stvaramo bolje sutra danas.

Autor teksta: Bekament


Oceni tekst

1,00 od 5
Loading...

Komentari