Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Slovenija najuslužnija u regionu

U istraživanju koje je sprovela kompanija Heraklea u saradnji sa agencijama za tajnu kupovinu, Slovenija je zauzela prvo, dok je drugo mesto u regionu zauzela Hrvatska, prenosi Poslovni dnevnik. Kompaniju Heraklea je prošle godine preuzela Agencija za istraživanje tržišta i marketing za takozvani „mystery shopping“, odnosno tajno kupovanje.
Nakon prvog mesta prošle godine, Hrvatska je ove godine druga sa 75,85 posto ispunjenih standarda. Slovenija je prva sa 76,74 odsto, a iza Hrvatske su Srbija, Makedonija, Crna Gora i Bosna i Hercegovina.
U tih šest zemalja, tajni kupci su od 17. maja do 22. juna posetili 800 objekata – autosalona, turističko-ugostiteljskih objekata, banaka, maloprodaje, prodajnih mesta telekomunikacijskih preduzeća, benzinskih stanica, supermarketa i uslužnih objekata. Vodili su računa o pet osnovnih elemenata dobre usluge: pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, predstavljanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda i zahvalnosti za posetu…
Najviše goste pozdravljaju Hrvati, a najmanje Crnogorci. U Srbiji su najbolji u utvrdivanju potreba kupaca, dok su u Bosni i Hercegovini u toj kategoriji najlošiji. U Crnoj Gori trgovci najbolje poznaju proizvode koje prodaju što se ne bi moglo reci za Bosnu i Hercegovinu, koja je u toj kategoriji ostvarila najlošiji rezultat. Najviše dodatnih proizvoda se nudi u Sloveniji, a najmanje u Makedoniji. U zahvalnosti kupcima najbolji su Hrvati, a najlošiji Makedonci i Crnogorci.
Hrvatska je najbolje rezultate ostvarila u autosalonima dok su najgori supermarketi. Istraživače brinu turizam i ugostiteljstvo gde je poštovano nešto više od 80 odsto standarda kvaliteta usluge što ne smatraju dobrim rezultatom.

Izvor: Tanjug

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!