Rad u službi za marketing i komunikacije u Sberbanci podrazumeva kreativno i inovativno razmišljanje. S druge strane, ono što se na prvi mah previdi jeste i jasno razumevanje usluga i proizvoda koje banka nudi širokom broju potrošača, kao i poznavanje visoko zahtevnog bankarskog tržišta.
Kreirati kampanju za najtraženiji bankarski proizvod kakav je gotovinski kredit ili kredit za refinansiranje gledajući reklamne blokove na najgledanijim TV kanalima, čini se kao jednostavan i svakodnevni posao, ali s druge strane podrazumeva oštru bitku za prepoznatljivost, inovativni pristup, poštovanje regulativa i naravno za, ono najbitnije, dobre rezultate kampanje.
„Ove jeseni smo još jednom stavili na test našu istrajnost i volju da kreiramo kampanju koja će nas izdvojiti u moru konkurentskih ponuda. Veliko mi je zadovoljstvo, što smo i u ovog puta imali priliku da sarađujemo s Andrijom Kuzmanovićem, što nam je u velikoj meri olakšalo da scenario iznesemo baš onako kako smo zamislili. Ostali smo na istoj STVARNO Super kreativnoj platformi, ali kroz jednostavnu i svakodnevnu komunikaciju želeli smo da približimo uslugu i uslove Sberbank ponude. Ono što je posebno značajno da istaknem da rezultati istraživanja pokazuju da je svaki 7. klijent banke spreman da preporuči usluge Sberbanke svojim prijateljima i porodici. Baš ovo bila je jedna od polaznih tačaka u kreiranju celokupne komunikacije za ovu kampanju. Kao krajnji rezultat nastala je Sberbank – Realno super ponuda“, istakao je Aleksandar Milić, direktor službe za marketing, komunikacije i prigovore klijenata u Sberbank Srbija.
Dobra sinergija između različitih agencija i klijenta imperativ je kada radite u strogo zacrtanim rokovima i s ograničenim resursima. Sberbank, zajedno s agencijama Havas Adriatic, Publicis FMX i Direct media United solutions, neguje stabilan odnos zbog čega su i brojne kampanje koje su timski lansirane u prethodnom periodu ostvarile odlične rezultate.
„Sa Sberbankom negujemo partnerski odnos. Baš zbog toga, svaku efikasnu kampanju smatramo zajedničkim uspehom. Kreiranje još jednog kreativnog rešenja za novu ponudu keš kredita i kredita za refinansiranje bilo je u najmanju ruku izazovno. Ipak, kako smo se uverili da je Stvarno super platforma dobitna kombinacija, naš tim je imao odličnu polaznu tačku i na nama je bilo da nastavimo da se „igramo“ i ponovo lansiramo nešto što će u jednu ruku nasmejati publiku, a s druge strane predstaviti prednosti Sberbank Realno super ponude keš i kredita za refinansiranje. Uverena sam da smo timskim radom u ovome i uspeli“, dodala je Iva Kovandžić, Account Direktor agencije Havas Adriatic.
Produkcijska kuća Media Plus ideju je pretvorila u realnost, a rezultat možete pogledati na Sberbank Youtube kanalu:
Kampanja za Realno super ponudu keš kredita i kredita za refinansiranje traje sve do 29. novembra. I kako i Andrija kaže, dovoljno je da posetite jednu od ekspozitura i uverite se u realno super uslove i odličnu, brzu i kvalitetnu uslugu.
Tekst napisao: Sberbank PR tim