today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Sberbank realno super kampanja

Rad u službi za marketing i komunikacije u Sberbanci podrazumeva kreativno i inovativno razmišljanje. S druge strane, ono što se na prvi mah previdi jeste i jasno razumevanje usluga i proizvoda koje banka nudi širokom broju potrošača, kao i poznavanje visoko zahtevnog bankarskog tržišta.

Kreirati kampanju za najtraženiji bankarski proizvod kakav je gotovinski kredit ili kredit za refinansiranje gledajući reklamne blokove na najgledanijim TV kanalima, čini se kao jednostavan i svakodnevni posao, ali s druge strane podrazumeva oštru bitku za prepoznatljivost, inovativni pristup, poštovanje regulativa i naravno za, ono najbitnije, dobre rezultate kampanje.

„Ove jeseni smo još jednom stavili na test našu istrajnost i volju da kreiramo kampanju koja će nas izdvojiti u moru konkurentskih ponuda. Veliko mi je zadovoljstvo, što smo i u ovog puta imali priliku da sarađujemo s Andrijom Kuzmanovićem, što nam je u velikoj meri olakšalo da scenario iznesemo baš onako kako smo zamislili. Ostali smo na istoj STVARNO Super kreativnoj platformi, ali kroz jednostavnu i svakodnevnu komunikaciju želeli smo da približimo uslugu i uslove Sberbank ponude. Ono što je posebno značajno da istaknem da rezultati istraživanja pokazuju da je svaki 7. klijent banke spreman da preporuči usluge Sberbanke svojim prijateljima i porodici. Baš ovo bila je jedna od polaznih tačaka u kreiranju celokupne komunikacije za ovu kampanju. Kao krajnji rezultat nastala je Sberbank – Realno super ponuda“, istakao je Aleksandar Milić, direktor službe za marketing, komunikacije i prigovore klijenata u Sberbank Srbija.

Dobra sinergija između različitih agencija i klijenta imperativ je kada radite u strogo zacrtanim rokovima i s ograničenim resursima. Sberbank, zajedno s agencijama Havas Adriatic, Publicis FMX i Direct media United solutions, neguje stabilan odnos zbog čega su i brojne kampanje koje su timski lansirane u prethodnom periodu ostvarile odlične rezultate.

„Sa Sberbankom negujemo partnerski odnos. Baš zbog toga, svaku efikasnu kampanju smatramo zajedničkim uspehom. Kreiranje još jednog kreativnog rešenja za novu ponudu keš kredita i kredita za refinansiranje bilo je u najmanju ruku izazovno. Ipak, kako smo se uverili da je Stvarno super platforma dobitna kombinacija, naš tim je imao odličnu polaznu tačku i na nama je bilo da nastavimo da se „igramo“ i ponovo lansiramo nešto što će u jednu ruku nasmejati publiku, a s druge strane predstaviti prednosti Sberbank Realno super ponude keš i kredita za refinansiranje. Uverena sam da smo timskim radom u ovome i uspeli“, dodala je Iva Kovandžić, Account Direktor agencije Havas Adriatic.

Produkcijska kuća Media Plus ideju je pretvorila u realnost, a rezultat možete pogledati na Sberbank Youtube kanalu:

Kampanja za Realno super ponudu keš kredita i kredita za refinansiranje traje sve do 29. novembra. I kako i Andrija kaže, dovoljno je da posetite jednu od ekspozitura i uverite se u realno super uslove i odličnu, brzu i kvalitetnu uslugu.

Tekst napisao: Sberbank PR tim

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!