today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Savršen proces ili pokvareni telefon?

Proces, reč koju ponekad zanemaruju čak i najpotkovanije agencije jednako kao i najuspešniji klijenti. Ako je uspostavljen ispravno, proces će neretko napraviti razliku između uspešnog i manje uspešnog projekta.

Prvi nivo u izgradnji dobrog procesa jeste definisanje ciljeva digitalnog proizvoda. Vrsta cilja nam određuje na kojim će se vrednostima i smernicama zasnivati naš proces i kako ćemo definisati UX strategiju. Cilj može biti dobar, loš, nedefiniran.

Dobri ciljevi su pametni ciljevi (SMART). Relevantni i merljivi, s definisanom vrednošću unutar određenog vremena. Dovoljno specifični da ispune korisničku i poslovnu svrhu, te najbitnije, izvodljivi svakom realisti.

Drugi nivo u izgradnji dobrog procesa jeste uključenost svih članova projekta koji rade na definiciji ciljeva projekta. Što različitiji profili ljudi, to bolje. Brand manageri, decision makeri, developeri, dizajneri, content creatori… Svi oni doprinose svojom ekspertizom i mogu pomoći u oblikovanju i uspostavi idealnog procesa.

Kada imamo potpunu uključenost članova, osigurali smo mogućnost dorade procesa. Iako adaptivan, proces ne bi smeo menjati svoju srž, odnosno, menjati vrstu definisanih pametnih ciljeva. Na kreiranje procesa, osim definisanja pametnih ciljeva, uveliko će uticati i vrsta projekta. Bilo da se radi o složenom digitalnom proizvodu, prezentacijskom websiteu ili ekstenziji postojeće advertajzing kampanje, vrsta i veličina projekta daće odgovore u kom smeru ići i kako oblikovati sam proces. Proces i UX strategija biće potpuno drugačiji pri izradi landing pagea advertajzing kapmpanje kojoj je cilj skupljanja x leadova u kratkom vremenskom periodu, od prezentacijskog websitea s ciljem podizanja brand awarenessa u vremenskom razdoblju od jedne godine.

Najizazovniji deo koji će najviše uticati na sam uspeh krajnjeg proizvoda jeste komunikacija. Kvalitet prenosa informacija u procesu između članova, uključujući i klijenta, direktno će se odraziti na način prenošenja poruke krajnjim korisnicima. Tačnost i relevantnost poruke koju ćemo na kraju projekta slati krajnim korisnicima direktna je posledica komunikacije u procesu.

Uspostavljanje savršenog procesa vrlo je zahtevan zadatak i iziskuje stalno validiranje s unapred postavljenim ciljevima. Hoće li naš proces rezultovati projektnim uspehom ili igrom pokvarenog telefona, zavisi od svih uključenih strana.

Više o ovoj temi saznajte na rADionici pod nazivom – Savršen proces „pokvarenog telefona“ između korisnika i brenda, koja će biti održana 24. novembra u hotelu Jump Inn u Beogradu, sa početkom u 15 časova.

Autor teksta: Mario Šestak, Senior User Experience Designer u agenciji Degordian (Hrvatska)

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!