Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Samsung kreativni oglašivač godine

SVET – Kompanija Samsung osvojila je 29 nagrada, uključujući i nagradu za „Kreativnog oglašivača godine“ na nedavno održanom Međunarodnom festivalu kreativnosti Cannes Lions. Ove nagrade su priznanje Samsungovoj posvećenosti inovativnim kampanjama koje su osmišljene upravo po meri potrošača, kao i stalnim doprinosima kreativnosti i izvrsnosti u oblasti marketinga.

Samsung je dobio priznanje za 11 jedinstvenih marketinških kampanja, od kojih je svaka dizajnirana da demonstrira viziju ove kompanije, usmerenu ka obogaćivanju života ljudi i stvaranju boljeg sveta kroz inovativnu tehnologiju i proizvode. Posvećenost kreativnosti i inspirativnom marketingu prožima svih jedanaest kampanja i pomogla je Samsungu da postane prva korejska kompanija koja je prepoznata kao „Kreativni oglašivač godine“.

„Osvajanje ovog najvećeg svetskog priznanja u oblasti marketinga, rezultat je bliske saradnje svih zaposlenih u oblasti marketinga, kako u Samsungu, tako i u agencijama koje su nam partneri“, izjavila je Jungi Li, izvršna potpredsednica globalnog marketinga u Diviziji za mobilne komunikacije u kompaniji Samsung. „Mi ćemo ostati posvećeni širenju filozofije Samsungovog brenda, obezbeđujući smislene, svrsishodne inovacije i marketinške kampanje po meri čoveka, što će na kraju Samsung učiniti omiljenim brendom.“

Dve Samsungove pobedničke kampanje, „brainBAND“ i „Voices of Life“ bile su deo veće – i široko priznate – brend kampanje ove kompanije pod imenom „Launching People“. Zbog svog inovativnog pristupa prikazivanju društvene vrednosti i animiranja potrošača da podele svoje ideje sa Samsungom u potrazi za ostvarenjem svojih snova, ova kampanja je sa oduševljenjem je prihvaćena u čitavoj kreativnoj industriji.

Kampanja brainBAND, nosivo rešenje za prevenciju i praćenje potresa mozga u sportovima sa visokim udarnim stresom, jedan je od glavnih pobednika ovog festivala. Kampanja je osvojila šest nagrada, uključujući i zlato u kategoriji Upotreba nove tehnologije. Voices of Life, aplikacija koja omogućava prevremeno rođenim bebama u inkubatorima da slušaju majčin glas i rad srca, kako bi osećale da su bliže svojim majkama, dobila je srebro u kategoriji Video snimak na internetu, prepoznata zbog svoje dirljive priče. Blind Cap, nosiva traka i kapa za plivanje koja plivače sa oštećenjem vida obaveštava da dolaze do kraja svoje staze, dobila je dve nagrade, uključujući i zlato u kategoriji Aktivacija blizinom. Ovaj uređaj, koji je mnogima pomogao da poprave vremena svojih ličnih rekorda, odobren je za upotrebu od strane Paraolimpijskog komiteta Španije, i može da bude spreman za upotrebu za ovogodišnju Paraolimpijadu u Riju, čiji je Samsung zvanični sponzor.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!