Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Saatchi & Saatchi predstavio knjigu „Loveworks”

Saatchi & Saatchi nedavno je predstavio novu knjigu pod naslovom „Loveworks: How the world’s top marketers make emotional connections to win in the marketplace“. Knjigu je napisao Brian Sheehan, profesor advertajzinga na S.I. Njuhaus fakultetu za komunikacije pri Univerzitetu u Sirakuzi, u državi Njujork. Sheehan je u prošlosti bio na čelu Saatchi & Saatchi kancelarija u Japanu i Australiji, kao i agencije Team One u Los Anđelesu.
Kevin Roberts, lider agencije Saatchi & Saatchi na globalnom nivou, predstavio je pre deset godina Lovemarks koncept kao „budućnost brendova”, što su neki od kritičara nazvali „svetogrđem” i „naučno neutemeljenim”.
Lovermaks koncept, koji je Advertising Age 2011. godine proglasio za jednu od 10 najznačajnijih ideja u marketingu u protekloj dekadi, predstavlja polazišnu tačku u radu svih Saatchi & Saatchi kancelarija u svetu. „Lovemarks koncept je promenio način na koji se u marketingu razmišlja”, kaže Roberts o uticaju koji je ovaj koncept nastao u Saatchi & Saatchi izvršio na kreativnu industriju. „Brajanova nova knjiga vraća Lovemarks koncept u fokus, pristupajući mu strogo, pažljivo i sa puno osećaja za pripovedanje.
Preporučujem je svim uticajnim predstavnicima industrije, univerzitetskim profesorima i ljudima iz advertajzinga, kao dokument pun značajnih uvida, aktuelan i važan.”
Knjiga sadrži 20 studija slučaja o brendovima koji su trijumfovali u tržišnoj utakmici služeći se Lovemarks filozofijom. Brendovi koji su se našli u sklopu Loveworks knjige su: Pampers, Swiffer i Safeguard pod okriljem kompanije Procter & Gamble; Camry i Lexus pod okriljem kompanije Toyota; Cheerios pod okriljem General Mills; T-Mobile; Visa; Guinness; Miller; Skol; Lenovo i Ritz-Carlton.
Sheehan-ova knjiga Loveworks se bavi uticajem koji bi Lovemarks koncept mogao da ima na buduće generacije profesionalaca u oblasti advertajzinga. Kao podršku promociji knjige, Saatchi & Saatchi je na svojoj Lovemarks Campus Facebook stranici objavio niz tekstova iz oblasti marketinga i naučnih radova koji se bave istraživanjem emocija.
Ovo je četvrta u nizu knjiga o Lovemarks konceptu, koje Saatchi & Saatchi realizuje u saradnji sa nezavisnom izdavačkom kućom powerHouse Books iz Bruklina, u Njujorku. Lovemarks knjige su do danas prevedene na 18 jezika i prodate u više od 300.000 primeraka.
Odlomci iz knjige mogu se videti u elektronskoj formi na www.loveworksthebook.com.

Povodom predstavljanja nove knjige, Saatchi & Saatchi Beograd poziva sve kreativne ljude da učestvuju na konkursu za idejno rešenje plakata za promociju pomenute knjige. Konkurs je otvoren do 1.avgusta 2013. godine. Pobednička rešenja biće izložena u prostorijama agencije Saatchi & Saatchi u Beogradu, a njihovi autori će kao nagradu dobiti po primerak knjige Loveworks.
Više o konkursu može se saznati na www.saatchi.rs/loveworks.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!