today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ronaldo ima najveću marketinšku vrednost

SVET – Igrač Reala i portugalski reprezentativac Kristijano Ronaldo ima najveću marketinšku vrednost u svetu fudbala, saopštila je kompanija za istraživanje tržišta Repukom.
Repukom je kompanija koja vodi brigu o imidžu oko 5000 slavnih ličnosti, takođe njihova istraživanja marketinške popularnosti obuhvataju apsolutno sve, od prepoznatljivosti, uticaja na one koji imaju najviše novca, postavljanja standarda, trenda na društvenim mrežama, potražnji za zvezdama na određenom tržištu i sličnim stvarima.
Istraživanje o najpopularnijim, odnosno marketinški najprijemčivijim fudbalerima sveta, sprovedeno je u SAD, UK, Francuskoj, Nemačkoj, Kini, Indiji, Rusiji, Španiji, Italiji, Meksiku, Brazilu i Argentini, dakle pokrivena je gotovo cela platežno sposobna zemaljka kugla, sa izuzetkom Japana i Australije. Za ove dve zemlje istraživanje će biti pridodato u julu, ali neće promeniti stvari, niti poredak.
Za razliku od poslednjeg ovakvog istraživanja, redosled prve dvojice se promenio, Kristijano Ronaldo je smenio sa trona Lea Mesija. To se poklapa ne toliko sa rezultatima Reala jer je istraživanje rađeno pre završnice Lige šampiona već sa globalnim rastom moći Reala pod Florentinom Perezom.
Real je najjači marketinški brend u svetu fudbala, a Ronaldo je naravno frontmen. Portugalac prema REPUKOM istraživanju ima bolju pokrivenost, za njega je čulo 83% anketiranih, Mesi je ostao na 76. Tome su u značajnoj meri doprinele društvene mreže, Fejsbuk i Tviter gde Portugalac dominira. Uz to, Real je bolje pozicioniran od Barselone na Dalekom Istoku, odnosno Kini. Na trećem mestu je Đerar Pike.
Njegova popularnost i marketinška isplativost se u velikoj meri vezuje i za suprugu Šakiru, popularnu kolumbijsku pevačicu, taj brak je doprineo da štoper Barselone bude treći najpopularniji igrač sveta i mamac za marketinške kompanije.
Četvrti je Fernando Tores, njegova popularnost je na socijalnim mrežama nije izražena, ali na španskom govornom području, koje je na drugom mestu posle engleskog, „El Nino“ je odmah iza Pikea. On je godinama bio tretiran kao najbolji španski igrač, a popularnost iz vremena Liverpula ga je učinila primamljivom „robom“.
Peti je Vejn Runi koji je jaka „marka“ u Americi, sledi Inijesta koji ostavlja najbolji utisak u javnosti, pre svega jer nije eksponiran nikada u negativnom smislu, a u top 10 su Nejmar, koji je kralj Južne Amerike, Iker Kasiljas; Zlatan Ibrahimović i na kraju Tijeri Anri, koji je vezan za uspon Arsenala, zatim Barselone i sada kao veoma prepoznatljiv i prisutan na tržištu Severne Amerike gde je najpopularniji igrač.

Izvor: sportske.net

Foto: fifazino.com

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!