Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Roba široke potrošnje učestvuje u ukupnom globalnom oglašavanju sa 21,3%

Kvartalni Global AdView Pulse izvešaj agencije Nielsen pokazao je da sektor robe široke potrošnje učestvuje u ukupnim globalnim oglašavanja sa čak 21,3 odsto. Doprinos ovog sektora globalnom oglašavanju na godišnjem nivou povećan je za 5,7 odsto, dok je automobilske industrije smanjen za 3.1 odsto u prvoj polovini 2013. godine.
Na drugom mestu nalazi se industrija zabave sa 13 odsto, zatim uslužni sektor i automobilska industrija sa 9,2 odsto. Iza njih dolaze mediji (8,9), zdravstvo (7,5), finansijske usluge (6,3), trajna potrošna dobra (5,9), telekomunikacije (5,9), distribucija (5,4) i odeća i modni dodaci (3,4).

Više informacija o istraživanju pronađite na sajtu agencije Nielsen.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!