Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Ritejl industrija nastoji da bude tamo gde su i kupci

Jelena Doderović, direktorka marketinga Mercator-CG, govorila je za Marketing mreža magazin o social commerce-u u retail industriji i koje su najuspešnije strategije za
upravljanje korisničkim iskustvom.

Kako se razvija trend social commerce u retail industriji i koje su njegove prednosti za prodavce i potrošače?

U prirodi retail industrije jeste da nastoji da bude tamo gde su i kupci, tako da možemo slobodno reći da se social commerce trend razvija u skladu sa njihovim preferencijama i navikama u online sredini. Ključna prednost social commerce-a za prodavce jeste to što mogu da omoguće kupovinu u okruženju u kome njihovi kupci provode značajno vreme. Pojedina istraživanja na globalnom nivou pokazala su da je prosečan korisnik u prethodnoj godini provodio preko 6 sati dnevno na internetu, pri čemu više od 2 sata na društvenim mrežama, što jasno ukazuje na potencijale. Sa druge strane, potrošači dobijaju mogućnost da lako kupuju proizvode koje otkrivaju kroz različite tipove sadržaja i interakcija, čime se unapređuje njihovo iskustvo.

Koje su najnovije tehnologije i alati koji se koriste u social commerce-u u retail industriji?

Ova godina će to pokazati, možda bolje nego prethodne. Iako je razvoj AI koncepata nešto što nam je već određeno vreme poznato, ChatGPT je definitivno ovu tehnologiju vratio u fokus javnosti. Biće veoma interesanto videti kako se ona integriše u procese kupovine i utiče na rezultate. Tu je svakako i Web3 koji još uvek nije doživeo punu ekspanziju, ali već sada ukazuje na mogućnosti koje u kontekstu social commerce-a ne mogu biti zanemarene.

Koje su najveće prepreke za razvoj i primenu social commerce-a u retail sektoru?

One mogu varirati od slučaja do slučaja, ali recimo da je to puna integracija sa procesima unutar velikih sistema, u nekim situacijama i usklađivanje sa regulativama, kao i teritorijalna ograničenja u pogledu dostupnosti funkcija u okviru određenih platformi.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!