today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ritejl industrija nastoji da bude tamo gde su i kupci

Jelena Doderović, direktorka marketinga Mercator-CG, govorila je za Marketing mreža magazin o social commerce-u u retail industriji i koje su najuspešnije strategije za
upravljanje korisničkim iskustvom.

Kako se razvija trend social commerce u retail industriji i koje su njegove prednosti za prodavce i potrošače?

U prirodi retail industrije jeste da nastoji da bude tamo gde su i kupci, tako da možemo slobodno reći da se social commerce trend razvija u skladu sa njihovim preferencijama i navikama u online sredini. Ključna prednost social commerce-a za prodavce jeste to što mogu da omoguće kupovinu u okruženju u kome njihovi kupci provode značajno vreme. Pojedina istraživanja na globalnom nivou pokazala su da je prosečan korisnik u prethodnoj godini provodio preko 6 sati dnevno na internetu, pri čemu više od 2 sata na društvenim mrežama, što jasno ukazuje na potencijale. Sa druge strane, potrošači dobijaju mogućnost da lako kupuju proizvode koje otkrivaju kroz različite tipove sadržaja i interakcija, čime se unapređuje njihovo iskustvo.

Koje su najnovije tehnologije i alati koji se koriste u social commerce-u u retail industriji?

Ova godina će to pokazati, možda bolje nego prethodne. Iako je razvoj AI koncepata nešto što nam je već određeno vreme poznato, ChatGPT je definitivno ovu tehnologiju vratio u fokus javnosti. Biće veoma interesanto videti kako se ona integriše u procese kupovine i utiče na rezultate. Tu je svakako i Web3 koji još uvek nije doživeo punu ekspanziju, ali već sada ukazuje na mogućnosti koje u kontekstu social commerce-a ne mogu biti zanemarene.

Koje su najveće prepreke za razvoj i primenu social commerce-a u retail sektoru?

One mogu varirati od slučaja do slučaja, ali recimo da je to puna integracija sa procesima unutar velikih sistema, u nekim situacijama i usklađivanje sa regulativama, kao i teritorijalna ograničenja u pogledu dostupnosti funkcija u okviru određenih platformi.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!