today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Remek-dela stvaraju genijalni ljudi!

Marketing mreža i Xiaomi uradili su seriju intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija u Srbiji na brojne teme iz struke. Između ostalo, sa našim sagovornicima pričali smo o tome kako nastaju remek-dela i ko ih stvara, šta je potrebno za više od remek-dela, ali smo pričali i o uspesima i trendovima na tržištu. Naš sagovornik ovoga puta bio je Đorđe Jovanović, Marketing Director, Xiaomi Balkan. Profesionalne fotografije urađene su sa Xiaomi 13 serijom telefona, koji su lansirani pod sloganom „Za više od remek-dela“.

Šta je, po Vašem mišljenju, potrebno za više od remek-dela?

Remek-delo je genijalnost, a genijalnost je zapravo pogađanje srži suštine određene stvari i to sa ograničenim ili jednostavnim resursom. I to je zapravo ono što mi zovemo remek-delo. Za više od remek-dela potrebno je više od genijalnosti i, takođe, genijalno upotrebiti određeni resurs, koji može da bude jednostavan.

Kako nastaju remek-dela i ko ih stvara?

Remek-dela stvaraju genijalni ljudi, ali oni nisu svesni svoje genijalnosti dok zapravo ne stvore neko remek-delo.

U industriji u kojoj posluje Vaša kompanija – ko kupuje, a ko kupovinu inspiriše?

U mojoj industriji, kao i u većini industrija, kupuju ljudi koji žele zapravo da reše neke svoje potrebe ili možda neke svoje frustracije. Ali zapravo ko inspiriše kupovinu, pa inspiriše je neki zadovoljni korisnik. To su ljudi koji su otkrili te stvari pre svih i žele da prošire tu genijalnost proizvoda. Čuli ste za Xiaomi fanove. E pa to je od prilike ta priča. Oni su ti koji mogu da inspirišu kupovinu u svom okruženju. Sigurno svako od nas ima bar jednog Xiaomi fana u svom okruženju i lako je prepoznatljiv.

Kada potrošač postaje ambasador brenda?

Potrebno je da se poistoveti sa dušom brenda, sa njegovim vrednostima. Zapravo to nije njegov posao, već posao brenda. Ili ono što on zapravo želi da bude, a to mu brend omogućava kao jedan tool, kao resurs, da bi on to zapravo i postao. I kada se taj match desi, tako zapravo dobijamo brend ambasadore.

Šta mogu potrošači da očekuju od nove serije telefona?

Od Xiaomi 13 serije telefona mogu da očekuju jedan sjajan genijalni resurs, za stvaranje novih remek-dela ili možda nešto što je za više od remek-dela.

Video intervju pogledajte na linku ispod:

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!