test
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Remek-dela nastaju kada otvorimo um za prave uvide!

Marketing mreža i Xiaomi uradili su seriju intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija u Srbiji na brojne teme iz struke. Između ostalo, sa našim sagovornicima pričali smo o tome kako nastaju remek-dela i ko ih stvara, šta je potrebno za više od remek-dela, ali smo pričali i o uspesima i trendovima na tržištu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Nataša Šarčević, Marketing & Innovation Director SBU Snacks, Atlantic Grupa. Profesionalne fotografije urađene su sa Xiaomi 13 serijom telefona, koji su lansirani pod sloganom „Za više od remek-dela“.

Mnoga remek-dela su prisutna u advertising industriji, ali šta je, po Vašem mišljenju, potrebno za više od remek-dela?
Remek-dela, ja, pre svega, povezujem sa umetnošću. Zašto? Zato što umetnost nema granice i nema tu ulogu da zadovolji nečiji ukus. Ipak, u advertajzingu je moguće napraviti remek-delo, ukoliko je iskorak toliko veliki da zadovolji ukus i privuče masovne potrošače. A to onda odmah dovodi do toga da nam je neophodan rezultat za advertajzing remek-delo.

Kako nastaju remek-dela i ko ih stvara?
Remek-dela nastaju kada otvorimo um za prave uvide. A ko ih stvara? Pa stvaraju ih hrabri i istrajni ljudi, što je vrlo teško nekako spojiti u jednoj osobi i zato nam treba tim. Znači pravi tim stvara remek-dela.

Koliko je za uspeh brenda na tržištu presudan ljudski faktor – tim koji stoji iza njega?
Sve zavisi od ljudi. Što su različitiji ljudi u nekom timu, to je lepši mozaik koji oni stvaraju, a uloga njihovog vođe, njihovog lidera, jeste da od tih različitosti izvuče najbolje i od toga napravi remek-delo.

Kako danas izgleda brend koji privlači i zadržavaju pažnju savremenog potrošača?
Brend mora biti jednostavan i pročišćen, ali opet mora imati baš sve elemente koji su neophodni da bi potrošač, kome je namenjen, doneo odluku i odlučio se za kupovinu ili potrošnju baš tog proizvoda.

Kako iskoristiti nove tehnologije da bismo pripremili brend za novih 100?
Kada brend kaže da trči trku za novih 100, to znači da trči maraton, ali se na svakodnevnom nivou dešavaju izuzetno brze promene. Potrošači traže nove stvari, brzo reaguju, brzo menjaju ukus. Na nama je da to ispratimo, ponekad pogrešimo, ali i brzo naučimo na tim greškama. Tu dolazi ključni doprinos tehnologije, jer uz pomoć tehnologije brže učimo i podižemo fleksibilnost da bi ostali na tom maratonskom putu i došli do novih 100.

Video intervju pogledajte na linku ispod:

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!