Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

RE/MAX predstavio novu online strategiju

Internet je postao najveći izvor informacija na svetu. Pogotovo putem društvenih mreža, razmena znanja postala je veća. RE/MAX, jedna od najuspešnijih međunarodnih korporacija na polju prometa nekretnina na svetu, najavljuje svoje intezivnu kampanju na društvenim mrežama.
– Danas, sam „Facebook“ ima više od 800 miliona aktivnih korisnika. Za RE/MAX Evropa jasan je razlog da se pojavljuje upravo tamo gde su njegovi klijenti. Uz potpuno novu Facebook stranicu, Twitter nalogom i YouTube kanalom, RE/MAX nudi još više usluga za korisnike i agente. Ko bi mogao biti pouzdaniji od bliskog prijatelja? Pogotovo kada je u pitanju rasipanje novaca mi obraćamo naše odluke o kupovini na naš društveni krug – navode u kompaniji RE/MAX. Dakle, za kompanije je Internet postao vrlo važno tržište, pogotovo za RE/MAX, koji je broj jedan na tržištu nekretnina u Evropi.
– Društvene mreže omogućavaju korisnicima da upoznaju kompaniju iz društvenog aspekta i započinju komunikaciju s njima – rekao je Michael Polzler, generalni direktor kompanije RE/MAX Evropa i objasnio da „kroz Facebook mogu izgraditi poverenje i odnos s potencijalnim kupcima“. – Tako pre susreta u stvarnom životu naši agenti znaju šta kupac očekuje.
RE/MAX koristi svoje online kanale ne samo za ponudu više usluga za njegove kupce, već da bi podržali i svoje agente. Posebno je YouTube kanal odličan način za podelu znanja, bez obzira na vreme ili mesto.
– Naše kancelarije su se proširile na 33 zemalje u Evropi. U našoj mreži su više od 11.000 prodajnih saradnika. Da bismo ih podržali sa treninzima i razmenjivali znanja, moramo biti veoma kreativni. YouTube je koristan alat za to – objašnjava Michael Polzler i dodaje da „uprkos svojim novim društvenim medijskim strategijama, RE/MAX Europe daje više važnosti na online klasične kanale“.
„FranAdria“ Slovenija je ovlašćena od REMAX-a za traženje i selekciju potencijalnih partnera u Srbiji.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!