today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

RE/MAX predstavio novu online strategiju

Internet je postao najveći izvor informacija na svetu. Pogotovo putem društvenih mreža, razmena znanja postala je veća. RE/MAX, jedna od najuspešnijih međunarodnih korporacija na polju prometa nekretnina na svetu, najavljuje svoje intezivnu kampanju na društvenim mrežama.
– Danas, sam „Facebook“ ima više od 800 miliona aktivnih korisnika. Za RE/MAX Evropa jasan je razlog da se pojavljuje upravo tamo gde su njegovi klijenti. Uz potpuno novu Facebook stranicu, Twitter nalogom i YouTube kanalom, RE/MAX nudi još više usluga za korisnike i agente. Ko bi mogao biti pouzdaniji od bliskog prijatelja? Pogotovo kada je u pitanju rasipanje novaca mi obraćamo naše odluke o kupovini na naš društveni krug – navode u kompaniji RE/MAX. Dakle, za kompanije je Internet postao vrlo važno tržište, pogotovo za RE/MAX, koji je broj jedan na tržištu nekretnina u Evropi.
– Društvene mreže omogućavaju korisnicima da upoznaju kompaniju iz društvenog aspekta i započinju komunikaciju s njima – rekao je Michael Polzler, generalni direktor kompanije RE/MAX Evropa i objasnio da „kroz Facebook mogu izgraditi poverenje i odnos s potencijalnim kupcima“. – Tako pre susreta u stvarnom životu naši agenti znaju šta kupac očekuje.
RE/MAX koristi svoje online kanale ne samo za ponudu više usluga za njegove kupce, već da bi podržali i svoje agente. Posebno je YouTube kanal odličan način za podelu znanja, bez obzira na vreme ili mesto.
– Naše kancelarije su se proširile na 33 zemalje u Evropi. U našoj mreži su više od 11.000 prodajnih saradnika. Da bismo ih podržali sa treninzima i razmenjivali znanja, moramo biti veoma kreativni. YouTube je koristan alat za to – objašnjava Michael Polzler i dodaje da „uprkos svojim novim društvenim medijskim strategijama, RE/MAX Europe daje više važnosti na online klasične kanale“.
„FranAdria“ Slovenija je ovlašćena od REMAX-a za traženje i selekciju potencijalnih partnera u Srbiji.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!