Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

REMARKABLE stručnjak je onaj koji u svakoj situaciji odstupa od većine!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Milica Đurović, CRM analitičar, Mercator-S.

Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
REMARKABLE stručnjak je onaj koji u svakoj situaciji odstupa od većine, inicira i predvodi nove ideje i teži unapređivanju. Takođe, lako se prilagođava raznim situacijama, trudi se da na svaku utiče najboljim rešenjem i u svojoj karijeri ih posmatra kao što korisnije iskustvo.

U kojoj meri mladi talenti u kompanijama danas imaju prostora za profesionalno usavršavanje i rast?
Kompanije su svesne da moraju pratiti inovacije koje svako novo sutra donosi, pa stoga sve više ulažu u mlade, jer su željni sticanja novih znanja i imaju neka nova, modernija saznanja, stilove života i razmišljanja.

Iskustvo koje će mi doneti rad u velikoj kompaniji pomoći će mi da bolje procenim rizik, razumem tržišne okolnosti i odgovornije donosim odluke, a moja inovativnost i slobodniji poslovni stil će trenutno uticati na promenu već ustaljenog vida zaključivanja u poslovanju.
Mercator-S je kompanija koja neguje mladost i podstiče nas da više iznosimo svoje ideje i implementiramo ih. Interni talent program M Hub, čiji sam i ja deo, jedan je od mnogobrojnih inicijativa kojima naša kompanija kreira okruženje i kulturu koji podstiču profesionalni napredak zaposlenih.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Kao osoba čije su sve misli usmerene ka uređivanju brojeva, najponosnija sam na nivo personalizacije koju smo do sada dostigli pri razmatranju kupovina potrošača, kreiranju prave ponude i planiranju uskotargetirane komunikacije. Drago mi je što sam svoju struku, matematiku, uspela da ulepšam bojama marketinga, i da na taj način oslikavam put kojim se približavamo našem kupcu. Usrećuje me i bogatstvo podataka koji postaju naša budućnost, i na osnovu kojih ćemo istu moći da predviđamo, kao i moj uticaj na to.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!