Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

REMARKABLE stručnjak je onaj koji u svakoj situaciji odstupa od većine!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Milica Đurović, CRM analitičar, Mercator-S.

Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
REMARKABLE stručnjak je onaj koji u svakoj situaciji odstupa od većine, inicira i predvodi nove ideje i teži unapređivanju. Takođe, lako se prilagođava raznim situacijama, trudi se da na svaku utiče najboljim rešenjem i u svojoj karijeri ih posmatra kao što korisnije iskustvo.

U kojoj meri mladi talenti u kompanijama danas imaju prostora za profesionalno usavršavanje i rast?
Kompanije su svesne da moraju pratiti inovacije koje svako novo sutra donosi, pa stoga sve više ulažu u mlade, jer su željni sticanja novih znanja i imaju neka nova, modernija saznanja, stilove života i razmišljanja.

Iskustvo koje će mi doneti rad u velikoj kompaniji pomoći će mi da bolje procenim rizik, razumem tržišne okolnosti i odgovornije donosim odluke, a moja inovativnost i slobodniji poslovni stil će trenutno uticati na promenu već ustaljenog vida zaključivanja u poslovanju.
Mercator-S je kompanija koja neguje mladost i podstiče nas da više iznosimo svoje ideje i implementiramo ih. Interni talent program M Hub, čiji sam i ja deo, jedan je od mnogobrojnih inicijativa kojima naša kompanija kreira okruženje i kulturu koji podstiču profesionalni napredak zaposlenih.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Kao osoba čije su sve misli usmerene ka uređivanju brojeva, najponosnija sam na nivo personalizacije koju smo do sada dostigli pri razmatranju kupovina potrošača, kreiranju prave ponude i planiranju uskotargetirane komunikacije. Drago mi je što sam svoju struku, matematiku, uspela da ulepšam bojama marketinga, i da na taj način oslikavam put kojim se približavamo našem kupcu. Usrećuje me i bogatstvo podataka koji postaju naša budućnost, i na osnovu kojih ćemo istu moći da predviđamo, kao i moj uticaj na to.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!