Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

REMARKABLE poslovni rezultat znači pomeriti granice ne samo u biznisu, već i u društvu!

Povodom konkursa za Mark Awards 2022 priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Ivan Zeković, CEO kompanije Carnex, rekao je…

Šta danas znači postići REMARKABLE poslovne rezultate?
To pre svega znači ostaviti značajan trag koji pomera granice ne samo u biznisu već i kod društva u celini. Pored rasta standardnih KPI-eva, neophodno je visoko mesto u svesti potrošača kroz relevantnost koja čini razliku, u kombinaciji sa visokim parametrima održivosti i odgovornog poslovanja.

Zašto je neophodno uključivanje marketing i PR stručnjaka u strateške odluke kompanija?
Imajući u vidu sve snažniju consumer centric orijentaciju kompanija, marketing i komunikacije samim tim predstavljaju okosnicu menadžmenta i strateške odrednice kompanija. Inovativne i oštroumne komunikacione i brend strategije kombinovane sa savršenom egzekucijom su definitivno pobednička kombinacija i u ovom celom procesu marketing i komunikacije imaju veoma važnu ulogu. Integrisane komunikacije su snažna podrška biznisu i osnov za gradjenje imidža brenda i kompanije, te imaju stratešku važnost za razvoj, napredak i reputaciju kompanije u celini.

Kao članu žirija, šta će Vam biti ključni kriterijumi po kojima ćete ocenjivati nominovane i na šta ćete obratiti pažnju?
Akcenat će definitivno biti usmeren na uticaj na biznis, tj. krajni rezultat, uz evaluaciju nivoa kreativnosti koja nikada ne gubi na značaju, ali i stepena diferencijacije u pristupu, izvedbi i egzekuciji. Pored kriterijuma definisanih pravilnikom, biće mi merodavna održivost poslovanja, kao i inovativnost koja čini razliku.

Nominacije za Mark Awards priznanja otvorene su do 22. jula, a više informacija dostupno je na sajtu mark-awards.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!