today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Rebrendiranje – veliki korak za svaki brend!

Nije redak slučaj da, kada se govori o rebrendiranju, većina ljudi razmišlja samo o najvidljivijim rezultatima tog procesa, kao što su promena imena, logotipa ili boja određenog brenda. To je potpuno razumljivo, kao i činjenica da rebranding podrazumeva mnogo više od toga i ne tiče se samo forme, već i sadržaja koji na nju utiče.

Kompanija može razmatrati svoje ponovno osmišljavanje iz raznih razloga, među kojima su, na primer, novo vlasništvo ili strategija rada, usklađivanje sa društvenom tokovima ili trendovima na tržištu, razne vrste promena u poslovanju. U slučaju Hypo Grupe, stekli su se svi navedeni razlozi.

Kao složen proces, rebrendiranje postaje još kompleksnije kod kompanija i finansijskih institucija sa već utvrđenim, prepoznatljivim identitetom u javnosti i zavidnim stažom, kao što je to slučaj sa Hypo Alpe Adria bankom koja u Srbiji posluje već četrnaest godina. Izuzetno obimnom poslu treba pažljivo pristupiti, a pritom se mora računati na kratke rokove i velike izazove.

Prvi korak ka rebrendiranju podrazumeva analizu trenutnog imidža brenda kod zaposlenih, klijenata i javnosti, a zatim razmatranje snage brenda i onoga što treba unaprediti. Tokom tog procesa, uočili smo u kojoj meri se u poslednjih nekoliko godina ubrzani tempo svakodnevnice odrazio na živote naših klijenata i svakoga od nas. Prateći potrebe klijenata, uočili smo da se najviše traže usluge koje ljude oslobađaju suvišnih informacija i ne oduzimaju dragoceno vreme, ostavljajući im prostor da se fokusiraju na ono što im je zaista važno.

Počeli smo da razmišljamo o tome kako da imidž i poslovanje banke prilagodimo savremenom načinu života, kako bismo klijentima pružili baš ono što im je potrebno u pravom trenutku. Ovaj pristup mi nazivamo praktično bankarstvo, a zapravo želimo da klijentima pružimo jednostavne, praktične, proizvode i usluge koji su njima najbitniji i da to učinimo na jasan i razumljiv način.

Shvatili smo da je važnije da neke stvari radimo izuzetno dobro, umesto da puno stvari radimo dobro. Ovakav pristup podrazumeva manji broj osnovnih proizvoda koji imaju veću vrednost za klijente. Takođe, cilj nam je da u radu sa klijentima budemo efikasni, jednostavni i svima razumljivi, pa stoga težimo da ih rasteretimo razmišljanja o manje bitnim informacijama koje im uzimaju vreme i pažnju.

Izgradnja novog brenda na ovaj način iziskuje veliki trud i znanje, kako bi se složenost finansijskih usluga predstavila na jednostavan način i izgradio ugled brenda koji je optimističan, aktivan i praktičan, a istovremeno i realističan. U procesu rebrendiranja, komunikacija novih vrednosti uvek počinje na internom nivou. Imajući to u vidu, rebrendiranje Hypo banke smo već započeli, a pred nama je, kao i kod većine brendova, da u kratkom roku učinimo još dosta toga pre no što se u novom ruhu predstavimo javnosti.

Svesni smo da će biti potrebno određeno vreme dok se u potpunosti ne osete rezultati rebrendiranja, ali smo i uvereni da će klijenti ceniti napore uložene u ovaj proces, što i jeste njegova suština.

Tekst napisao:
Vedran Ivanković, Senior Officer for Corporate Communications, Hypo Alpe Adria banka

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!