today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Rebrending je mač sa dve oštrice!

Hrabro i drsko, ali pitanje je koliko pametno. Tako su svetski marketinški stručnjaci, ali i brojni potrošači komentisali najnoviji slučaj rebrendiranja jednog globalno renomiranog brenda. Američka „ikona“, pivo Budweiser pre nekoliko nedelja promenilo je ime i do 8. decembra zvaće se America.

Odlučili su tako čelni ljudi najvećeg svetskog pivara InBeva i kao temelj za ovaj šestomesečni rebrending izabrali ni manje ni više nego – američke predsedničke izbore.

Naslovljena parolom „Amerika je u vašim rukama“, kampanja će koristiti i delove teksta zakletve odanosti američkoj zastavi i nacionalne himne na ambalaži, a njeni kreatori kažu kako je cilj podstaknuti kupce da slave zajedničke vrednosti slobode i autentičnosti Amerike i Budweisera.

Oslanjajući se na ljubav prema domovini miliona potrošača u Americi, pokušaće nadoknaditi izgubljeno u opasnoj trci sa sve popularnijim craft pivarima koji mu počinju preotimati dobar deo tržišnog kolača. Stoga rebrending ove slavne marke zapravo i ne čudi, kada se zna da se za tim „alatom“ najčešće poseže usled pada tržišnog udela, pojavljivanja nove ili jačanja. Razlog može biti i to što brend nije u skladu s trendovima i jednostavno ga treba osavremeniti i udahnuti mu „novi život“.

Kako kaže Edvin Jurin, PR direktor iz McCanna Zagreb, rebrendiranju se prilazi u trenutku kada se ustanovi da je došlo do zamora i empatije između brenda kakav je danas i dosadašnjih korisnika brenda usled novih socioloških, ekonomskih i kulturoloških trendova na tržištu.

„Ponekad se u korporativnom smislu rebrendiranju prilazi kad kompanija gubi na reputaciji usled objektivno ili subjektivno nastale krize. Ocena o potrebi rebrendiranja uvek je bolna i nimalo lagana. Treba dobro izvagati, tačnije proceniti novo što se potencijalno može dobiti naspram onog starog što se zasigurno gubi ako se odlučite za taj korak˝, kaže Jurin.

Ceo tekst pročitajte na portalu poslovni.hr.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!