SVET – Nakon što je Heineken najavio raskidanje ugovora sa svojim dugogodišnjim partnerom, holandskom oglašivačkom agencijom Wieden + Kennedi, ova kompanija objavila je da je za svoju globalnu agenciju izabrala Publicis Worldwide. Ona će biti zadužena za sva kreativna rešenja brenda u celom svetu.
U Heinekenu kažu da će i dalje sarađivati sa najboljim kreativnim agencijama na tržištu s kojima će razvijati lokalne platforme na pojedinim tržištima, kao i aktivnosti na podršci globalnim kampanjama. Heineken je s Publicisom već sarađivao na pojedinim tržištima, na primer u Francuskoj i Italiji.
Jan Derck van Karnebeek, Heinekenov komercijalni direktor, ovim povodom izjavio je: „U poslednje dve godine Publicisova ekipa je za Heineken ostvarila izuzetne rezultate, posebno u kampanjama za odgovorno uživanje piva Dream Island. Ekipa stalno dokazuje svoje duboko razumevanje strateške usmerenosti robne marke. Oduševljavaju nas njihove moćne kreativne ideje i inovativni pristup.“
Više informacija na AdAge portalu.