today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Primena istih šablona nije put ka uspešnom regionalnom poslovanju!

Marina Savić, rukovodilac korporativnih komunikacija za Srbiju & Makedoniju u kompaniji Atlantic Grupa, povodom foruma IZAZOV 2020, koji će biti održan od 2. do 4. juna online, govori o sa kojim se problemima susreću kompanije koje posluju na regionalnom nivou.

Postoji li recept za postizanje uspeha na regionalnom tržištu?
Svesni smo da se navike potrošača u regionu menjaju i da su otvoreni za nova iskustva i nove načine konzumacije, a pritom znamo i da smo svi mi danas izloženi velikim mogućnostima kako izbora, tako i razmene informacija. U tom smislu, temelj poverenja je naš istančan pristup svakom od tržišta u nastojanju da inspirišemo naše potrošače da uživaju u svom omiljenom brendu – na sopstveni način, prilagođeno njihovom stilu i životnim navikama.

Iste emocije, slična kultura, različiti lokalni trendovi – da li na to agencije i kompanije treba da gledaju kao na šansu ili prepreku?
Svaka sličnost ili razlike na regionalnim tržištima u suštini otvaraju nove mogućnosti da nastavimo da budemo prvi izbor naših potrošača, zahvaljujući našoj inovativnosti i autentičnim brendovima. Primena istih šablona nije put ka uspešnom regionalnom poslovanju, ali otvorena razmena iskustava u jednoj multinacionalnoj kompaniji kao što je Atlantic Grupa – sigurno da.

Sa kojim se problemima susreću kompanije koje posluju na regionalnom nivou?
Sve izazove poslovanja na regionalnom nivou Atlantic Grupa prevazilazi kao jedinstven sistem sa svojim poslovnim i distributivnim područjima (nezavisno od pravnih subjekata po tržištima), korporativnim vrednostima i zajedničkom korporativnom kulturom, koja poštuje i uvažava različitosti.

Jedan trend za 2020.?
Svet se još nije izborio sa korona virusom i njegovim posledicama, što će sigurno obeležiti čitavu 2020. godinu, pa ćemo i ubuduće izgleda učiti da živimo i poslujemo u novim uslovima u kojima digitalizacija svih procesa ima najznačajniju ulogu u kompanijskom poslovnom prilagođavanju.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!