today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Predstavljeno Heineken® 0.0 bezalkoholno pivo!

Heineken® 0.0 sa duplo manje kalorija u odnosu na klasično pivo, manje šećera i nula odsto alkohola od sada i na domaćem tržištu. Posle višegodišnjeg pažljivog istraživanja i korišćenja najsavremenijih tehnika proizvodnje piva, tim vrhunskih stručnjaka iz kompanije HEINEKEN pronašao je recept za svoje prvo bezalkoholno pivo – Heineken® 0.0. Limenka od 0,5l i nepovratna boca od 0,25l na čijoj je etiketi premijerno upotrebljena plava boja, sadrže napitak od 100% prirodnih sastojaka, kvalitetnog i prepoznatljivog Heineken® ukusa, sa samo 21 kalorijom na 100 ml.

Kako bi domaćem tržištu predstavio svoju inovaciju, Heineken® je organizovao zanimljiv događaj u okviru koga su na kulinarskom času pripremana jela u kojima se uživa uz pivo. Tom prilikom, veliki broj zvanica i prijatelja brenda uverili su se kako novi Heineken® 0.0 predstavlja savršen spoj sa omiljenom hranom. Osim toga, Heineken® 0.0 ambasadori govorili su o tome zašto je ovo bezalkoholno pivo idealno za sve koji vode računa o zdravlju, za sportiste, kao i odgovorne vozače.

„Kako trend brige o zdravlju stalno raste, naše analize govore da će svaki peti Heineken® koji se proda do 2020. godine biti sa 0.0% alkohola. Istovremeno, stalno osluškujemo potrebe potrošača i pratimo trendove koji ukazuju na rastuću popularnost bezalkoholnog piva širom sveta, dok svest o važnosti odgovorne konzumacije i pravilnih životnih navika čine osnovu našeg poslovanja. Heineken® je zato odlučio da lansira Heineken® 0.0 i na domaćem tržištu. Od sada ćete moći da uživate u jedinstvenom Heineken® ukusu za kancelarijskim stolom, na poslovnom ručku, sportskim događajima, pa čak i u izlasku u koji ste pošli automobilom“, izjavila je Katarzyna Malczewska-Blaszczuk, direktor marketinga HEINEKEN® Srbije.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!