REGION – Makedonsko društvo za odnose s javnošću (ZOJM) objavilo je na svom zvaničnom sajtu Nacrt etičkog kodeksa, koji sadrži ključne principe i vrednosti članova udruženja i struke odnosa s javnošću u Makedoniji.
Kako bi što više angažovali kolege, ZOJM je pokrenuo javnu raspravu koja traje do 15. februara, a sve komentare, ideje i sugestije mogu se poslati na mejl zojm@zojm.mk.
Svi pristigli predlozi za izmene i dopune Etičkog kodeksa biće predstavljeni na Skupštini ZOJM-a krajem februara, kada je predviđeno i da se dokument usvoji.
Kako navode u Makedonskom društvu za odnose s javnošću, cilj je da se Etičkim kodeksom uspostave standardi u PR industriji u Makedoniji, a koji su neophodni kako bi se poboljšala reputacija struke i izgradilo poverenje javnosti.
Nacrt etičkog kodeksa možete preuzeti OVDE.
Više informacija pronađite na portalu Marketing365.