Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Predlog etičkog kodeksa ZOJM na javnoj raspravi

REGION – Makedonsko društvo za odnose s javnošću (ZOJM) objavilo je na svom zvaničnom sajtu Nacrt etičkog kodeksa, koji sadrži ključne principe i vrednosti članova udruženja i struke odnosa s javnošću u Makedoniji.
Kako bi što više angažovali kolege, ZOJM je pokrenuo javnu raspravu koja traje do 15. februara, a sve komentare, ideje i sugestije mogu se poslati na mejl zojm@zojm.mk.
Svi pristigli predlozi za izmene i dopune Etičkog kodeksa biće predstavljeni na Skupštini ZOJM-a krajem februara, kada je predviđeno i da se dokument usvoji.
Kako navode u Makedonskom društvu za odnose s javnošću, cilj je da se Etičkim kodeksom uspostave standardi u PR industriji u Makedoniji, a koji su neophodni kako bi se poboljšala reputacija struke i izgradilo poverenje javnosti.

Nacrt etičkog kodeksa možete preuzeti OVDE.

Više informacija pronađite na portalu Marketing365.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!