Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

PR agencije doprinose razvoju srpske ekonomije

Pismo Društva Srbije za odnose s javnošću povodom izjave predsednika Srbije Tomislava Nikolića

Društvo Srbije za odnose s javnošću, nacionalna strukovna organizacija profesionalaca koji se bave odnosima s javnošću i komunikacijama, izražava zabrinutost  povodom izjave predsednika Srbije Tomislava Nikolića izrečene u petak 7. decembra 2012. prilikom posete fabrici nameštaja SIMPO u Vranju. Predsednik Nikolić doslovno je izjavio: „Nije ‘Simpo’ pi-ar agencija, nego iz njegovih fabrika izlaze gotovi proizvodi i ne traži ‘Simpo’ novac na poklon kao što su mnogi u Srbiji navikli“.
To da SIMPO nije PR agencija znamo svi, ali znamo i to da agencije za odnose s javnošću (PR agencije) koje vode naši članovi i članice spadaju u male i srednje firme koje uredno plaćaju poreze, plate i doprinose jer ih vode dobri preduzetnici svesni da  bez njihove podrške mnoga privatna preduzeća ne bi našla svoj put do kupca i opstala na tržištu. Sam SIMPO jedan je od pozitivnih primera koliko su marketinške i PR  agencije kao i njihovi in-house  stručnjaci za komuniukaciju doprineli 49. godišnjem uspešnom poslovanju kompanije.
PR stručnjaci ne učestvuju u procesu prozvodnje, ali doprinose stvaranju dodatne vrednosti proizvoda, usluga i kompanija koje komuniciraju, kao i njihovoj dobroj reputaciji. Verujemo da to zna i predsednik Nikolić, jer kao profesionalci zapažamo da se, od preuzimanja mandata, njegova komunikacija sa različitim javnostima menja uglavnom u pozitivnom pravcu.
Preduzetnici zaposleni u agencijama za komunikacije ne traže od države nikakve pogodnosti niti povlašćeni status u ovim teškim vremenima, već samo da budu uvaženi kao struka koja doprinosi razvoju srpske ekonomije i ukupnog imidža zemlje, radeći poslove  odnosa s javnošću koji doprinose boljoj promociji, upravljanju ugledom i većem razumevanju naše ukupne stvarnosti.
Bilo bi nam drago da se predsednik Nikolić i čelnici u javnoj upravi više angažuju da institucije sistema unaprede svoje odnose i komunikaciju sa građanima i svim drugim zainteresovanim javnostima u zemlji i svetu. 
Društvo za odnose s javnošću i profesionalci koji su u njemu okupljeni stoje na raposlaganju da pomognu u takvom angažovanju.

S poštovanjem,
Upravni odbor
DSOJ

Link za izjavu: http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/9/Politika/1225046/Strate%C5%A1ki+zna%C4%8Daj+%22Simpa%E2%80%9D+za+jug+Srbije+.html

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!