Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

PR agencije doprinose razvoju srpske ekonomije

Pismo Društva Srbije za odnose s javnošću povodom izjave predsednika Srbije Tomislava Nikolića

Društvo Srbije za odnose s javnošću, nacionalna strukovna organizacija profesionalaca koji se bave odnosima s javnošću i komunikacijama, izražava zabrinutost  povodom izjave predsednika Srbije Tomislava Nikolića izrečene u petak 7. decembra 2012. prilikom posete fabrici nameštaja SIMPO u Vranju. Predsednik Nikolić doslovno je izjavio: „Nije ‘Simpo’ pi-ar agencija, nego iz njegovih fabrika izlaze gotovi proizvodi i ne traži ‘Simpo’ novac na poklon kao što su mnogi u Srbiji navikli“.
To da SIMPO nije PR agencija znamo svi, ali znamo i to da agencije za odnose s javnošću (PR agencije) koje vode naši članovi i članice spadaju u male i srednje firme koje uredno plaćaju poreze, plate i doprinose jer ih vode dobri preduzetnici svesni da  bez njihove podrške mnoga privatna preduzeća ne bi našla svoj put do kupca i opstala na tržištu. Sam SIMPO jedan je od pozitivnih primera koliko su marketinške i PR  agencije kao i njihovi in-house  stručnjaci za komuniukaciju doprineli 49. godišnjem uspešnom poslovanju kompanije.
PR stručnjaci ne učestvuju u procesu prozvodnje, ali doprinose stvaranju dodatne vrednosti proizvoda, usluga i kompanija koje komuniciraju, kao i njihovoj dobroj reputaciji. Verujemo da to zna i predsednik Nikolić, jer kao profesionalci zapažamo da se, od preuzimanja mandata, njegova komunikacija sa različitim javnostima menja uglavnom u pozitivnom pravcu.
Preduzetnici zaposleni u agencijama za komunikacije ne traže od države nikakve pogodnosti niti povlašćeni status u ovim teškim vremenima, već samo da budu uvaženi kao struka koja doprinosi razvoju srpske ekonomije i ukupnog imidža zemlje, radeći poslove  odnosa s javnošću koji doprinose boljoj promociji, upravljanju ugledom i većem razumevanju naše ukupne stvarnosti.
Bilo bi nam drago da se predsednik Nikolić i čelnici u javnoj upravi više angažuju da institucije sistema unaprede svoje odnose i komunikaciju sa građanima i svim drugim zainteresovanim javnostima u zemlji i svetu. 
Društvo za odnose s javnošću i profesionalci koji su u njemu okupljeni stoje na raposlaganju da pomognu u takvom angažovanju.

S poštovanjem,
Upravni odbor
DSOJ

Link za izjavu: http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/9/Politika/1225046/Strate%C5%A1ki+zna%C4%8Daj+%22Simpa%E2%80%9D+za+jug+Srbije+.html

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!