Udruženje „Moja Srbija“ pokrenulo je danas akciju za dodelu priznanja potrošača za najbolje domaće brendove i proizvode u okviru akcije „Moj izbor 2012“, saopštilo je to udruženje. Internet nominacije će trajati do 25. maja, nakon čega će biti formirane finalne liste i pokrenuta procedura za izbor najomiljenijih domaćih proizvoda i brendova, a sredinom decembra najboljima će biti uručena prestižna priznanja.
Cilj kampanje „Srbija ima kvalitet“ je podsticanje razvoja proizvodnje i unapređenja kvaliteta robe i usluga u Srbiji, stvaranje poverenja građana u kvalitet domaće robe, kao i promocija kvalitetnih domaćih proizvoda, brendova i usluga, piše u saopštenju. Priznanje „Moj izbor“ je jedino priznanje u Srbiji koje se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača, a osnovni uslov da neki proizvod bude nominovan jeste da je domaćeg porekla, bez obzira na strukturu vlasništva firme koja ga proizvodi. Izuzetno, za ovo priznanje se mogu nominovati i strani proizvodi i brendovi, ukoliko poslovanje njihovih kompanija odlikuju značajne investicije u Srbiji, visoka društvena odgovornost i slično.
Istraživanje na osnovu koga će priznanja biti dodeljena se vrši na reprezentativnom uzorku od 2.000 kupaca, i to upravo u supermarketima – na mestu gde građani obavljaju kupovinu. Anketiranje potrošača će se obaviti u sklopu kampanje „Srbija ima kvalitet“ i istoimenog karavana, koji će biti organizovan tokom oktobra i novembra 2012. godine u 20 gradova Srbije. Udruženje „Moja Srbija“ pozvalo je sve građane da svojim glasovima pomognu domaćim proizvodima i brendovima da budu nominovani za nagradu „Moj izbor 2012“.
Nominacije se vrše putem sajta MojIzbor.rs.
Izvor: Tanjug