Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

Potrošač 3.0 od brenda očekuje da bude prisutan

Milica Šljivančanin, Marketing Manager, Henkel Consumer Brands govorila je za Marketing mreža magazin o navikama i lojalnosti današnjih potrošača.

U industriji u kojoj posluje Vaša kompanija – ko kupuje, a ko kupovinu inspiriše?

Danas živimo u eri neprekidne inspiracije, na stotine poruka dolazi do nas u toku dana i izvor motivacije za kupovinu mogu da budu pojedinci, brendovi, mediji i različite organizacije podjednako. Primetan je trend da potrošači sve obazrivije donose finalnu odluku koji će se brendovi naći u njihovim korpama, stoga je veoma važno kako komuniciramo, koji medij koristimo, koje poruke kontinuirano šaljemo, koje vrednosti ističemo i šta je to po čemu se ističemo u odnosu na konkurenciju. U našoj industriji performanse i kvalitet ipak imaju važnu ulogu u tome da li će nam potrošač ostati veran. Nama su inovacije zasnovane na održivosti ključne i trudimo se da kontinuirano nudimo najbolja rešenja za naše kupce, a jedan od odličnih primera su Persil diskovi.

Da li je tržišni mod stalne akcijske prodaje promenio navike potrošača, odnosno način odluke o kupovini proizvoda?

Trend prodaje svakako je uslovljen akcijskom ponudom i kada u obzir dodamo broj aktuelnih brendova i prodajnih lanaca borba za poverenje potrošača je sve izazovnija. Atraktivna cena je bitan faktor u odluci u kupovini, ali ako kvalitet nije zadovoljen kupovina se neće ponoviti.

Da li je ulaganje u lojalnost potrošača zapravo ulaganje u lojalnost brenda? Šta po tom pitanju radi kompanija Henkel?

Vrednosti, svrha, pa i tradicija koje brend i kompanija nudi su pravo mesto gde treba da se prepozna potrošač proizvoda. Performanse proizvoda, cenovna atraktivnost, responzivnost brenda i njegova svrha su baza na osnovu koje se gradi lojalnost. Mi nudimo kvalitet, pouzdanost i visoke performanse proizvoda, međutim, ako odemo korak dalje od samih karakteristika, pozivamo potrošače da zajedno budemo posvećeni društveno odgovornom cilju, što je u slučaju kompanije Henkel održivost kroz čitav lanac vrednosti. Henkel je postavio visoke ciljeve u okviru strategije održivosti, a jedan od ciljeva je da 2025. godine sva pakovanja imaju mogućnost recikliranja ili ponovne upotrebe. Podizanje svesti o zaštiti životne sredine kroz samu upotrebu proizvoda nam je veoma važan: potrošači biraju temperaturu i program pranja i imaju najveći uticaj na ukupni karbonski trag deterdženta. Radimo na edukaciji potrošača na ovu temu, a oni koji prepoznaju njen značaj nam ostaju lojalni.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

PROJEKAT

spot_img

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!