Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Potrošač 3.0 od brenda očekuje da bude prisutan

Milica Šljivančanin, Marketing Manager, Henkel Consumer Brands govorila je za Marketing mreža magazin o navikama i lojalnosti današnjih potrošača.

U industriji u kojoj posluje Vaša kompanija – ko kupuje, a ko kupovinu inspiriše?

Danas živimo u eri neprekidne inspiracije, na stotine poruka dolazi do nas u toku dana i izvor motivacije za kupovinu mogu da budu pojedinci, brendovi, mediji i različite organizacije podjednako. Primetan je trend da potrošači sve obazrivije donose finalnu odluku koji će se brendovi naći u njihovim korpama, stoga je veoma važno kako komuniciramo, koji medij koristimo, koje poruke kontinuirano šaljemo, koje vrednosti ističemo i šta je to po čemu se ističemo u odnosu na konkurenciju. U našoj industriji performanse i kvalitet ipak imaju važnu ulogu u tome da li će nam potrošač ostati veran. Nama su inovacije zasnovane na održivosti ključne i trudimo se da kontinuirano nudimo najbolja rešenja za naše kupce, a jedan od odličnih primera su Persil diskovi.

Da li je tržišni mod stalne akcijske prodaje promenio navike potrošača, odnosno način odluke o kupovini proizvoda?

Trend prodaje svakako je uslovljen akcijskom ponudom i kada u obzir dodamo broj aktuelnih brendova i prodajnih lanaca borba za poverenje potrošača je sve izazovnija. Atraktivna cena je bitan faktor u odluci u kupovini, ali ako kvalitet nije zadovoljen kupovina se neće ponoviti.

Da li je ulaganje u lojalnost potrošača zapravo ulaganje u lojalnost brenda? Šta po tom pitanju radi kompanija Henkel?

Vrednosti, svrha, pa i tradicija koje brend i kompanija nudi su pravo mesto gde treba da se prepozna potrošač proizvoda. Performanse proizvoda, cenovna atraktivnost, responzivnost brenda i njegova svrha su baza na osnovu koje se gradi lojalnost. Mi nudimo kvalitet, pouzdanost i visoke performanse proizvoda, međutim, ako odemo korak dalje od samih karakteristika, pozivamo potrošače da zajedno budemo posvećeni društveno odgovornom cilju, što je u slučaju kompanije Henkel održivost kroz čitav lanac vrednosti. Henkel je postavio visoke ciljeve u okviru strategije održivosti, a jedan od ciljeva je da 2025. godine sva pakovanja imaju mogućnost recikliranja ili ponovne upotrebe. Podizanje svesti o zaštiti životne sredine kroz samu upotrebu proizvoda nam je veoma važan: potrošači biraju temperaturu i program pranja i imaju najveći uticaj na ukupni karbonski trag deterdženta. Radimo na edukaciji potrošača na ovu temu, a oni koji prepoznaju njen značaj nam ostaju lojalni.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!