Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Potrebno je iskreno verovati u mlade!

Tanja Vasojević, menadžerka komunikacija u kompaniji Delta Holding, specijalno za Marketing mrežu govori o KAKTUS Talents takmičenju, kako mlade talente privući i zadržati u kreativnoj industriji, ali i ocenjuje mogućnosti za edukaciju i zapošljavanje u Srbiji.

Delta Holding je podržao KAKTUS Talents takmičenje u okviru festivala KAKTUS 2020. Koliko je za Vašu kompaniju značajno da podržite jedan ovakav projekat?
Delta Holding još od osnivanja pruža veliku podršku mladim talentovanim ljudima i uvek nam je posebno zadovoljstvo da budemo deo projekata koji su fokusirani baš na njih. Kreativnost i inovativnost su jedne od najvažnijih vrednosti na kojima se zasniva naša kompanija.

U kojoj meri su mladi talenti važni za kreativnu i uopšte bilo koju drugu industriju? Kako mlade talente privući i zadržati u kompaniji/agenciji?
U vremenu ovako brzih promena kakve se događaju u 21. veku ne možete stvari raditi na način na koji ste radili ne pre 30, nego ni pre 5 godina. Zbog toga su mladi, talentovani ljudi pitanje opstanka za jedan sistem, pa i za jednu kompaniju. Oni donose svež pogled na svet, nova razmišljanja, energiju, ideje i kada im se daju konkretni zadaci pružaju veliki doprinos poslovanju.

Za privlačenje, a posebno za zadržavanje mladih, ambicioznih i sposobnih ljudi najvažnija je atmosfera u kojoj rade, prilike da uče i pokažu svoj potencijal, a zatim i da vide put kojim će se razvijati njihova karijera i čini mi se da oni prepoznaju da upravo to mogu da dobiju kod nas u kompaniji. Praksa nam je pokazala da klasični benefiti kakvi su se nekad podrazumevali, kao što je finansijski deo i statusni simboli za nove generacije nemaju tako visoku vrednost.

Možemo li reči da su talenti „pogonsko gorivo“ industrije i šta je potrebno učiniti, na nivou države, struke, kompanija/agencija, ali i pojedinaca, u cilju razvoja potencijala mladih talenata?
Potrebno je najpre iskreno verovati u mlade. A zatim i napraviti akcioni plan za njihovo uključivanje u sistem i zadržavanje u njemu. Ako je vaša podrška mladima samo deklarativna, onda će to brzo biti otkriveno i projekat ne može da uspe.

Kako biste ocenili mogućnosti za edukaciju i zapošljavanje talenata u Srbiji? Kakva su iskustva Delta Holdinga?
Naša iskustva kažu da su mogućnosti izuzetno velike i to smo proverili u praksi. Svake godine naši HR stručnjaci imaju izuzetno težak zadatak da od nekoliko hiljada prijavljenih za program Mladi lideri odaberu one najbolje koji će svoj put započeti baš u Delti. Naš program za razvoj talenata Mladi lideri već se priprema za 9. generaciju, do sada smo imali 21.000 prijava, a 235-oro najboljih prošlo je kroz jednogodišnji program. Ponosni smo na to što mladi ljudi Deltu prepoznaju kao sjajnog partnera na svom putu ka uspehu. Mnogi od njih i danas su u kompaniji i neki od Mladih lidera obavljaju vodeće menadžerske poslove u kompaniji. To znači da prilika postoji, ali treba raditi sa strateškim planom i sa orijentacijom na dugoročne rezultate.

Takmičenje mladih talenata u okviru festivala KAKTUS 2020 ima humanitarni karakter, pa će tako radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani socijalnom preduzeću ili udruženju na čiji brief su takmičari imali zadatak da odgovore. U kojoj meri je poslovanje kompanije Delta Holding usmereno na CSR i filantropiju?
Briga o zajedici temeljna je vrednost Delta Holdinga. Sprovodimo je na svakom koraku i svakog dana, prema zaposlenima, prema partnerima, prema društvenoj zajednici. Ohrabrujemo kolege da na privatnom planu budu takvi, jer hoćemo ljude sa kojima delimo iste vrednosti. Od 2007. u okviru kompanije radi Delta Fondacija, a ona je od svog osnivanja do sada realizovala 3.870 humanitarnih akcija, u društvenu zajednicu uložila 38 miliona evra, pomoć je dobilo 752.824 stanovnika Srbije i društvu je donirala tri zadužbine. Krajem 2018. započeli smo projekat „Naše selo“ sa željom da pokrenemo razvoj poljoprivrede u nerazvijenim predelima Srbije i da dokažemo da srpsko selo može da oživi i bude jednako napredno kao sela u razvijenim delovima Evrope.

Konkurs za KAKTUS Talents takmičenje otvoren je do 25. septembra, a više informacija dostupno je na sajtu https://kaktus.rs/dan-talenata-2020/

 

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!