Glasanje potrošača za najbolje brendove Srbije u 2012. godini trajaće do petka, 15. februara u 17:00 sati. Možete glasati na sajtu www.najboljeizsrbije.rs. U akciji Najbolje iz Srbije presudan je glas potrošača. Pored ocenjivanja stručnog žirija, deo poena potrošači daju kupovinom proizvoda i usluga, što se vidi kroz finansijske i tržišne pokazatelje firme, deo kroz ispitivanje stavova potrošača terenskim istraživanjem, a deo poena dobija se glasanjem potrošača na stranici oficijelnog sajta akcije www.najboljeizsrbije.rs/glasanje.
U skladu sa propozicijama akcije, posetioci će nakon registrovanja na sajtu, putem elektronske pošte, dobiti jedinstveni pristupni link za glasanje. Link će važiti do kraja glasanja i pomoću njega će u svakoj kategoriji moći da se glasa samo za jedan brend. Dodeljeni glas nije moguće poništiti. Glasanje je anonimno. Posetioci sajta mogu da glasaju za brendove u svim kategorijama ili u samo odredjenim kategorijama.
Ministarstvo spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija, Privredna komora Srbije i dnevni ekonomski list “Privredni pregled” organizuju 9. po redu akciju “Najbolje iz Srbije”. Ciljevi akcije usmereni su na promovisanje vrednosti domaće privrede i tržišnog načina poslovanja. Potrošači i kompanije akciju vide kao promovisanje najboljih brendova koje ima Srbija, a jaki i prepoznatljivi brendovi odslikavaju uspešnu privredu i pokazatelj su njene snage i stabilnosti. Akcija ”Najbolje iz Srbije” je usmerena na jačanje imidža domaćih brendova, ali i jačanje konkurencije, uz podršku inovativnosti i afirmaciju lokalnih brendova. Akcijom se daje podrška i stranim investitorima i inostranim firmama za ostvarene poslovne rezultate na našem tržištu.
Pobednici dobijaju pravo da znak “Najbolje iz Srbije” koriste kao znak kvaliteta i poverenja na proizvodima, kao i u promotivnim i marketinškim aktivnostima. Nagrade, priznanja, statue i plakete “Najbolje iz Srbije” dodeljuju se i ove godine u više kategorija za robne i korporativne brendove. Ocenjivanje prijavljenih brendova obavljaće se prema kriterijumima, koje su utvrdili profesori Ekonomskog fakulteta u Beogradu. Pravo učešća u akciji imaju svi privredni subjekti iz Srbije, u kategorijama koje zavise od vrste njihove delatnosti. Organizatori zadržavaju pravo da ne dodele prvu nagradu u kategorijama u kojima nema dovoljno prijavljenih učesnika, ili ukoliko nijedan od prijavljenih brendova ne bude imao dovoljno poena.
Osim što je garancija standarda i kvaliteta, domaći brend je i jedinstvena ideja, stav, ili koncept, aktivno prisutan i uvrežen u svesti potrošača. Preduzetnički duh, usvajanje marketinških principa u poslovanju, briga za potrošača, inovativnost i kvalitet proizvoda, uz uspešnu komunikaciju sa komintentima na tržištu, omogućili su dosadašnjim dobitnicima priznanja “Najbolje iz Srbije” da postanu lideri u svojim granama i primer za poslovanje drugim kompanijama.

ocekujem link ya ucesce u glasanju