today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Počela online kampanja #ADAMYOURSELF!

Sa novom onlajn kampanjom #ADAMYOURSELF, Opel je napravio kampanju za kreatore entuzijaste. Deset kreativnih blogera iz oblasti „lajfstajla“ i mode iz čitave Evrope, posvetilo je u potpunosti svoj entuzijazam ADAMu, dovodeći moto „ADAM i ti“ na novi, viši nivo, navodi se u saopštenju ove kompanije.

„Sa #ADAMYOURSELF, mi smo se upravo stavili u poziciju u kojoj smo angažovani zajedno sa ljubiteljima i budućim vozačima ADAMa – na društvenim mrežama“, kaže Opelova šefica marketinga, Tina Müller, opisujući onlajn kampanju. „Zajedno sa zvezdama digitalne lajfstajl scene, mi ne samo što smo blizu stilskih trendova, već ih pozivamo da postanu deo ADAM sveta i izraze svoju individualnost i kreativnost kroz ovaj jedinstveni automobil.“

Startni signal za jednogodišnju kampanju bio je početkom decembra u bivšoj proizvodnoj hali K48 u srcu Opelovog sedišta u Riselshajmu. Na licu mesta okupile su se zvezde digitalne „lajfstajl“ scene – Nilam Faruk (Nilam Farooq) iz Nemačke, Nikoleta Ređo (Nicoletta Reggio) iz Italije, Viktorija Magrat (Victoria Magrath) iz Velike Britanije, Lukaš Jakobijak (Lukasz Jakobiak) iz Poljske, Karolin Basak (Caroline Bassac) iz Francuske, Žoao Manzara (Joao Manzarra) iz Portugala, Maša Feoktistova (Mascha Feoktistova) iz Holandije, Lorna Vejtmen (Lorna Weghtman) iz Irske, kao i Vanja Milićević i Jelena Karakaš iz Srbije. Blogeri, dobro poznati širom Evrope, pokazali su kako prate trendove, koji stilovi su popularni danas – i zašto je Opel ADAM savršen automobil da se kreativnosti, individualnosti i mašti da na volju.

Uz početak događaja, u evropskim zemljama je startovala i internet stranica kampanje, na kojoj svako može da kreira svoj sopstveni ADAM. Žiri, uključujući i predstavnike Opela i deset evropskih blogera, bira najomiljenije po zemljama, koji će od jeseni 2016. ući u proizvodnju, kao limitirano izdanje „ADAMYOURSELF“.

Ono što posebno treba istaći: pobednici će dobiti „svog“ ADAMa i biti „reklamna lica“ u zemljama iz kojih dolaze. Takmičenje traje do marta 2016. godine.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!