today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

P&G učinio svoje reklame pristupačnijima za ljude sa auditivnim smetnjama

Ljudima sa oštećenim sluhom čak i svakodnevne dnevne aktivnosti, poput gledanja televizije, predstavljaju izazov. U većini slučajeva, ovo stvara ozbiljan problem kada je u pitanju jednak pristup informacijama. Kako bi skrenuli pažnju na ovaj problem i stvorili inkluzivniji svet, Procter & Gamble, kompanija u čijem porfoliju su brendovi poput Gillette, Pantene i Fairy, kreira svoj sadržaj na način koji ga čini pristupačnim i razumljivim osobama sa smetnjama.

Počevši od jula, kompanija je uvela ispise – titlove u reklame kako bi omogućila ljudima sa različitim nivoima oštećenja sluha pristup istim informacijama koje svi ostali primaju. Prvi P&G brendovi koji su lansirali titlovane televizijske reklame bili su Always, Fairy i Lenor, čime se prišlo korak bliže cilju stvaranja inkluzivnijeg sveta. Trenutno, 50% P&G reklama u Srbiji sadrži titlove.

“Želeli bismo da se zahvalimo našim partnerima, televizijskim stanicama i agencijama. Jedini način na koji ćemo uspeti da učinimo naš svet inkluzivnijim je ako sve ključne zainteresovane strane u ovoj industriji udruže snage. Naš put je tek počeo, ali smo odlučni u tome da nastavimo u našim naporima da budemo snaga rasta i snaga dobra i vodimo primerom pozivajući druge da se pridruže i deluju na isti način”, izjavila je Mariana Kordopati, direktorka marketinga i komercijale kompanije P&G za jugoistočnu Evropu.

U kompaniji P&G, posvećeni smo stvaranju inkluzivnijeg sveta za sve ljude – kako unutar, tako i izvan zidova naše kompanije, navedeno uključuje ljude sa vidljivim i nevidljivim smetnjama. Prepoznajemo svoju veliku odgovornost u pokretanju promena za naše zaposlene, sa našim brendovima, putem naših partnera i u našim zajednicama. Napredujemo svakog dana, ali uz postojanje svesti da imamo još posla kako bismo učinili našu kompaniju, brendove i usluge inkluzivnijim za osobe sa smetnjama. Uključujemo potrošače i zaposlene sa smetnjama u dizajniranje naših proizvoda, pakovanja i reklama, kako bi svet i iskustva koja kreiramo bila dostupna za sve. Što je svet dostupniji kroz inkluzivne proizvode, pakovanja, reklame i okruženje, manje ljudi će se osećati onesposobljeno. Mi #Vodimosljubavlju.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!