Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 658

Jezik novih medija

Izdavačka kuća Clio će na ovogodišnjem Sajmu knjiga u Beogradu (25.10-01.11) predstaviti srpsko izdanje svetskog hita Leva Manoviča „Jezik novih medija“. Ova knjiga definiše savremene medije unutar istorije vizuelne kulture, ukazujući na veze i različitosti između novih i starih medija dajuć i detaljnu i sveobuhvatna analiza vizuelne estetike novih medija.

Koji su društveni razlozi za razmenu sadržaja na društvenim mrežama?

Kada razumemo da se određeni sadržaj razmenjuje iz društvenih razloga, bitno je da shvatimo koji su to razlozi.

Samo dosledna komunikacija daje dugoročno uspešne rezultate!

0

Svetlana Stavreva, Marketing, Communications and Citizenship Leader CEE u kompaniji IBM i jedna od predavača na festivalu KAKTUS 2015, govori koji su najveći izazovi u oblasti komunikacija danas i koje trendove možemo očekivati u narednoj godini.

Oglašavanje na Facebooku i šta možemo postići njime

Sa svojih 1,5 milijardu aktivnih korisnika mesečno i 1,7 milion korisnika iz Hrvatske, Facebook je postao vrlo privlačna platforma za oglašivače.

Globalni brendovi, lokalni trendovi!

0

„Sve će biti isto. I svi će biti isti. Ako smo svi isti, kako ćemo onda naučiti nešto jedni od drugih!“ Ovo su reči jednog ispitanika koji je učestvovao u studiji ’Istina o globalnim brendovima’ ekspertskog centra McCann Truth Central.

Višeakterski model upravljanja Internetom „Zajedno smo jači“

0

Kada je nastao, Internet je koristila malobrojna akademska zajednica. Međutim, do kraja ove godine će, prema podacima UN-a, 43,3% svetske populacije biti onlajn, što je oko 3,2 milijarde ljudi. Sa rastom broja korisnika nestalo je poverenje u Internet, a sa pojavom velikih kompanija koje trguju ličnim podacima svojih korisnika i na druge načine zloupotrebljavaju njihovo poverenje, pojavila se potreba za čvršćom regulacijom.

Tinejdžerima u SAD-u dosadio Facebook!

SVET – Prema nedavnom istraživanju Facebook je u Americi najpopularnija društvena mreža za samo 15 odsto tinejdžera, a ispred njega su Instagram, Twitter i Snapchat.

Peter Corbett 26. oktobra u Beogradu!

0

Američki marketinški ekspert i svetski priznat mentor iz oblasti tehnoloških inovacija Peter Corbett, biće gost ICT Huba u Beogradu, u ponedeljak 26. oktobra.

U korak sa globalnim trendovima…

0

Milica Šetka, direktorka marketinga u kompaniji Bambi, specijalno za Marketing mrežu govori koje komunikacijske trendove možemo očekivati u FMCG industriji i da li su nove tehnologije „saveznik“ ili „protivnik“ kompanijama.

Raspisan konkurs za SPORTO nagrade!

0

REGION – Slovenačko marketing udruženje, u saradnji sa SPORTO konferencijom, raspisalo je konkurs za nagrade u oblasti sponzorstva i sportskog marketinga u Adriatik regionu.